Moderators: sailor wim, frank
nee was, is nu een zeef!!!!Etab schreef:Is dat een boot![]()
![]()
de schroef zal v olgens bakker tussen de 150 en 300 euro zijn alle drie bladen waren beschadigt. opzich valt dat verhaal dus mee. voor de rest viel het tegen ben ook met de oude eigenaar bezig die mij dit schip heeft verkocht als zijnde goede staat kwa bodum en schroef en motor. staat ook zo op papier. de maat heb ik nog niet genomen van de schroef maar is een flinke jongen.sambeek schreef:nee was, is nu een zeef!!!!Etab schreef:Is dat een boot![]()
![]()
![]()
Mijn vrouw zoek, éh zocht er nog één![]()
De Volvo ook al kapoet?
Zijn allemaal grapjes hoor!
"zo heb de fotos op de pc staan nu ben de fotos van de schroef kwijt en kan ze niet meer maken want de schroef ligt bij bakker in ijlst."
Je moet maar zo denken beter je foto's kwijt van de schroef, dan de schroef zelf.
Zal wel een aardige duit kosten de schroef weer in orde te krijgen. Hoe groot is ie ongeveer? rond 75cm?
Over kosten gesproken, Van de week heeft de politie de auto van mijn vrouw (Golf) totolos (of is het totalos) gereden. Ze zaten achter een bromfiets aan en wilden haaks de bocht om, hé pech daar stond een golfje geparkeerd. Knal !
Als je je zelf niet op kosten jaagt, doet de overheid dat wel.
hoi hoi ook bezitter van een schottelschottel schreef:Hoi Douane.daar word je niet echt vrolijk van!!!!
Maarja,het meeste is ijzer dus dat word wel weer wat.Mischien iets om over na te denken,om de schottel er even achtervandaan te halen?
Ik heb dat zelf ook eens gedaan,op de wal en mischien een heftruck,of takeltje in de buurt is dat een paar uur werk,en kan je zowel de schottel,en ook het schottelgat{dat is waar die inhangt}even goed onderhanden nemen!!
Alleen voorzichtig met het rubbermanchet,wat tussen de schottel en de romp zit,zeg maar rond het gat naar de machinekamer.
Anders moet je bij Meneer Schottel,een nieuwe halen,maar dat wil je vast niet.![]()
Verder leuk om te zien en te lezen wat je aan het doen bent,enne, geen kooi om de schottel maken,mijn boot vaart al ongeveer 55 jaar zonder,veel succes en de groeten van Schottel. cq:Louis
nou slijpsel niet gevonden de binnen kant van de staart is heel mooi schoon 20 liter olie uit gehaald zat toch wel wat water in. denk dat het condens water is want de schottel is niet lek hij is overal kurk droog. zat trouwens kadan olie in.schottel schreef:Hoi, mijn schottel draait al jaren op gewone motorolie,b.v 20w40,ik geef geen garantie,als je onderaan even wat aftapt en je vindt geen slijpsel of water ,
dan zou ik het gewoon laten zitten.kijk maar even verder op het forum,dan vindt je de VALK ook wel. grts schottel
best lastig ook om al die fotos te plaatsensambeek schreef:zie allemaal sterren, eh kruisjes.
Ligt aan mijn comp. de boel werd geblokkeerd.
hoi nou eigenlijk wel goedsambeek schreef:hoi douane,
hoe is het met je schip gesteld?