Waar is dit ???????
Moderators: sailor wim, frank
- paure nesci
Re: Waar is dit ???????
Ik denk aan een van de randmeren , maar welke waar wat en hoe, geeeeen ideeeee
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
- Richard van den Berg
- Info: Hanzesloep 880
Ontwerp: Kees Kornaat - Contacteer:
Allemaal veel te noordelijk.
Het heeft wel iets van ,als je van het Lauwersmeer afkomt en naar het Lunegat (DNZ)Marie Christina schreef: ↑do 02 jan 2025 17:44 Maar vooruit: klaar, richten, VUUR!
Van Harinxmakanaal?
vaart .
Update:
Niet dus.
Met vriendelijke groet,
Wybren.
Wybren.
Ik denk dat wanneer Wim deze plaat ziet, hij die meerpalen midden in de water wel direct zal herkennen.
Waarschijnlijk ook wel meer zijn vaargebied.
Maar ja dan moet Wim eerst die tegeltjes van zijn keukenmuur eraf hebben

Waarschijnlijk ook wel meer zijn vaargebied.
Maar ja dan moet Wim eerst die tegeltjes van zijn keukenmuur eraf hebben

Ja, de Wijde AA lijkt op sommige stukken wel heel sterk op dat van de foto.
Is effe varen vanaf onze ligplaats en inderdaad liggen we daar vaak een nachtje voor anker.
Maar de Wijde Aa is niet het juiste antwoord op de raadplaat.
Een lastig plaat vanwege het ontbreken van bijzondere zaken op de wal.
Het enige kenmerk zijn die palen in het water voor de kop van mijn boot.
Hint: we varen hier in een van de drie meest zuidelijke provincies van Nederland.
Is effe varen vanaf onze ligplaats en inderdaad liggen we daar vaak een nachtje voor anker.
Maar de Wijde Aa is niet het juiste antwoord op de raadplaat.
Een lastig plaat vanwege het ontbreken van bijzondere zaken op de wal.
Het enige kenmerk zijn die palen in het water voor de kop van mijn boot.
Hint: we varen hier in een van de drie meest zuidelijke provincies van Nederland.
- sailor wim
Hoi,
Ben versleten maar na drie dagen slopen en naar het grofvuil gereden te zijn en gisteren alle aansluitingen verplaatsen kon ik vanmorgen de 1ste laag stucwerk aanbrengen.
Zo naar de nieuwjaarsreceptie van de VvE.
Morgenochtend de 2de laag aanbrengen en dan moet het klaar zijn.
Maandag vroeg wordt de keuken geleverd en de 7de geplaatst.
Ik denk de zoekplaat te herkennen maar jullie begrijpen dat ik mij even inhoud. Als ik dit niet doe moet ik naar de PC om in het archief of in een kast naar de fotoboeken gaan en daar kan ik echt niet bij, of ik riskeer problemen hier.
Groetjes Wim
Ben versleten maar na drie dagen slopen en naar het grofvuil gereden te zijn en gisteren alle aansluitingen verplaatsen kon ik vanmorgen de 1ste laag stucwerk aanbrengen.
Zo naar de nieuwjaarsreceptie van de VvE.
Morgenochtend de 2de laag aanbrengen en dan moet het klaar zijn.
Maandag vroeg wordt de keuken geleverd en de 7de geplaatst.
Ik denk de zoekplaat te herkennen maar jullie begrijpen dat ik mij even inhoud. Als ik dit niet doe moet ik naar de PC om in het archief of in een kast naar de fotoboeken gaan en daar kan ik echt niet bij, of ik riskeer problemen hier.
Groetjes Wim
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?
Ha, ha Wim, je reactie begrijp ik helemaal.
Maar ik heb nog voor jaren geschikte foto's voor een raadplaat. Dus ik neem de honneurs wel even waar
Succes met je keukenrenovatie. Zelf heb 2 jaar terug nog een forse verbouwing aan eigen huis verricht, en wordt regelmatig door kinderen nog voor een klus gevraagd. Daarnaast met mijn vrouw het reguliere oppassen op kleinkinderen. Dit alles geeft mij veel voldoening.
gr Cees
Maar ik heb nog voor jaren geschikte foto's voor een raadplaat. Dus ik neem de honneurs wel even waar

Succes met je keukenrenovatie. Zelf heb 2 jaar terug nog een forse verbouwing aan eigen huis verricht, en wordt regelmatig door kinderen nog voor een klus gevraagd. Daarnaast met mijn vrouw het reguliere oppassen op kleinkinderen. Dit alles geeft mij veel voldoening.
gr Cees
- paure nesci
Het doet ook wel Biesbosch achtig aan maar ook dit is een wilde gok.....
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
"Biesboschachtig", ja geheel mee eens. Sterker: 1 dag later op de raadplaat lagen we in de Biesbosch.paure nesci schreef: ↑za 04 jan 2025 18:30 Het doet ook wel Biesbosch achtig aan maar ook dit is een wilde gok.....
Maar, ... dus ook geen Biesbosch. Maar wel steeds dichterbij.
Hemelsbreed hooguit nog 50 km, zoek het nog iets zuidelijker,.
- paure nesci
Wilhelminakanaal Oosterhout ?
De omgeving lijkt me niks kanaalachtigs hebben.
Eerder een oever dat vroeger onderhevig was aan getijden water.
Omgeving Tholen - BoZ
Bergse diep zou het kunnen zijn.
Eerder een oever dat vroeger onderhevig was aan getijden water.
Omgeving Tholen - BoZ
Bergse diep zou het kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Wybren.
Wybren.
na het wat beter bekeken te hebben, dit zijn geen dukdalven maar 2 palen met een plank er tussen.
deze liggen op de Steenbergsevliet, je komt van het Volkerak af en gaat richting de heen.
deze liggen op de Steenbergsevliet, je komt van het Volkerak af en gaat richting de heen.
Ancora Imparo