Tuurlijk Ruud,
Nu ik erover nadenk is mijn vakantie doel van '99 en dat van Koos '22 best vergelijkbaar.
Ik vanuit de Parksluizen en Koos vanuit de museumhaven in Rotterdam alletwee onderweg naar Zeeland met gebruik van zoveel mogelijk "klein" water. Zowel Koos als ik zijn gekeerd in de kop van de haven.
Groeten Wim
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?
sailor wim schreef: ↑vr 01 dec 2023 17:00
……… Rotterdam alletwee onderweg naar Zeeland
…….met gebruik van zoveel mogelijk "klein" water.
……..gekeerd in de kop van de haven.
Hier voorlopig nog geen enkele herkenning, ook niet na dat nachtje slapen Geen idee waar.
R’dam - Zeeland, ja dan denk ik toch via het Spui of de Noord-Dortsche Kil.
Gekeerd in kop haven, dus een dorps of stads haven met aan einde een grotere zwaaikom.
Beemer schreef: ↑vr 01 dec 2023 17:49
Tuurlijk kan via Biesbosch, mooie routes daar.
Maakt zoekgebied wel weer groter. Of vallen Spui en de Kil af
Via de Biesbosch (tip) kan je naar de Mark en zo naar Oudenbosch over klein water en verder naar Zeeland. Het blijft moeilijk om tips tegeven die niet te veel prijsgeven.
Maar Mark (Rutte) was natuurlijk wel halfweg de reis naar Oudenbosch. En dat gaf je eerder aan in een bijdrage.
Groeten Wim
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?
Ok, dus toch Oudenbosch. Ik kon het niet direct rijmen met de route R'dam - Zeeland, vandaar mij twijfel.
Verschillende keren hebben we daar in de kom gelegen, ideaal met winkels op 100 meter afstand.
Blijkbaar is de kom breed genoeg om rond te gaan met je schip, zo groot is het daar toch niet.