sailor wim schreef: ↑vr 03 nov 2023 15:47
Dit is de haven van WSV de Vlietstreek in Den Haag.
Uh, dit gaat me te snel Wim
WSV de Vlietsreek is niet juist.
Waar ik lig, is echt een andere omgeving dan die van de Vlietstreek
Mag ik mijn foto, nu niet afgesneden, in de herhaling gooien. Ik verwacht dat velen nu denken "oh, ja natuurlijk".
Hoi Cees,
Ik heb mijn foto weggehaald natuurlijk.
Ik dacht namelijk een gedeelte van de Cabellero fabriek te herkennen.
Maar nu met de volledige foto weet ik ook niet of ik er wel is afgemeerd heb.
Dus ik gok op Katwijk aan Zee.
Aan het einde van het verversing kanaal.
Groeten Wim
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?
sailor wim schreef: ↑vr 03 nov 2023 17:56
Hoi Wim,
Jazeker, natuuuurlijk Katwijk!
Ik ken weinig schippers die niet eens Katwijk hebben bezocht.
Daar ik aan de Braassemermeer lig, is Katwijk een leuk lang-weekend vaartochtje. Maar de vroegere zondagssluiting van de brug aldaar verhinderde zo'n tochtje (mijn HINT). Tegenwoordig is er (meen ik) ook op zondag gedurende enkele uren een brugopening.
BB iets aan eind van de haven is er hier een zijkanaaltje waar wat Luxe motors en sloepen liggen.
Jouw eerdere foto herkende ik niet direct Ik denk dat dit een echt moeilijke is.
gr., Cees
sailor wim schreef: ↑vr 03 nov 2023 17:56
Hoi Wim,
Jazeker, natuuuurlijk Katwijk!
Ik ken weinig schippers die niet eens Katwijk hebben bezocht.
Daar ik aan de Braassemermeer lig, is Katwijk een leuk lang-weekend vaartochtje. Maar de vroegere zondagssluiting van de brug aldaar verhinderde zo'n tochtje (mijn HINT). Tegenwoordig is er (meen ik) ook op zondag gedurende enkele uren een brugopening.
BB iets aan eind van de haven is er hier een zijkanaaltje waar wat Luxe motors en sloepen liggen.
Jouw eerdere foto herkende ik niet direct Ik denk dat dit een echt moeilijke is.
gr., Cees
Daar ben ik dus nog nooit geweest...
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
en katwijk wist ik ook niet tot de hint kwam met de beperkte bedieningstijden. toen kwam ik er achter
een brug in leiden kunnen wij niet onderdoor en wij wilden een keer zaterdagmiddag daar naar toe maar helaas.
het gemaal was wel te herkennen maar ik ben daar alleen in het verre verleden geweest en konden alleen aanleggen aan het groen walletje aan de andere kant zaten toen wat bedrijven die dingen in het zuur inlegde en stonk daar in de haven konden we niet keren dus moest je overstuur weer terug dus moeten we er maar weer eens naar toe .
wrotter schreef: ↑za 04 nov 2023 12:13
het gemaal was wel te herkennen maar ik ben daar alleen in het verre verleden geweest en konden alleen aanleggen aan het groen walletje aan de andere kant zaten toen wat bedrijven die dingen in het zuur inlegde en stonk daar in de haven konden we niet keren dus moest je overstuur weer terug dus moeten we er maar weer eens naar toe .
Katwijk: Dat oude, smerige en stinkende bedrijven terrein met oa een grote autosloperij achter de haven is geheel verdwenen en er is nu een erg mooi woonwijk gesitueerd. Het groen walletje ligt zomers vrijwel altijd vol.
Nieuwe foto met brug: ik herken deze niet direct. Maar ik denk ergens in Drente. Doet me sterk denken aan de brug midden in Ter Apel: geen bascule, spijlenhekwerk en (ook) hier is de slagboom in open stand in een soort verticale kist opgesloten. Ben nieuwsgierig naar de oplossing.
RuudMal schreef: ↑zo 05 nov 2023 20:37
Dit is de complete originele foto, geen bij of afsnijding, niets verduisterd oid.
Jammer, het had misschien gekund dat er iets meer te zien was.
Nu wordt het zoeken naar een speld in een hooiberg.
In de regio Noord-Oost Nederland heb ik deze brug niet kunnen vinden.
Hiet stopt ook mijn zoektocht.
Jammer misschien niet goed genoeg gezocht, het is in het vaar gebied van menno, dus boven de horizontale lijn lelystad
En volgens mij gaat het daar toch om is een raadplaat maar ik dacht zelf dat deze zo geraden zou worden, maar valt tegen.ligt toch in de buurt van een zeer aantrekkelijk kanaal voor bootjes mensen