Dus denk ik dat er een omschakeling in zit

HEEL wat anders: kent iemand/zijn er ervaringen met het merk Westech? Hiervan vond ik een apparaat met: een zuivere-sinus omvormer 700/1500 , een IUoUo acculader met twee standen 10 en 20A EN een MPPT zonnepaneel regelaar , voor een prijs die OOK nog een beetje aansluit bij mijn( toekomstig) budget EN deze drie zaken staan nu net op mijn verlanglijstje, alleen wil ik niet weer een vermomde duitse miskleun
De discussie of het slim is een alles-in-een apparaat te kiezen wil ik hier niet voeren/oprakelen maar gezien de prijsstelling van Mastervonk, Vicstroom en andere gevestigde "namen" EN mijn leeftijd EN mijn te verwachten budget is het waarschijnlijker dat het budget voor crematie( met bijbehorend feest) gaat worden gebruikt en niet aan een omvormer

Dus als ik toch qua elektra een beetje mee wil met de tijd, EN de gedachte dat dit project voor mij geen tientallen jaren meer mee zal gaan, zal ik wederom keuzes moeten maken.

Als ik dan lees dat de "slechte" minder slecht worden en de "goeien" wat minder duur, komt de Zeeuw in mij in het gedrang ( zuunig eeh)

voor nu weer genoeg getypt vandaag, wordt vervolgt, groet Ad