ik ken dat haventje niet.
nog een aanwijzing. Het is hemelsbreed tussen de 40 en 60 km van de metafoor van Hoek van Holland. (ook wel verkeers centrale genoemd lees ik)
Die bedoelde ik. Vanuit dat haventje vaart/voer de Fram, het wachtschip van een Scouting groep. Een lid van die groep is in de tijd van de mailing list nog lid geweet van scheepspraet.
Time's fun when you're having flies
Kermit the Frog.
de naam van het water waar het aan gelegen is is al genoemd door mij. het betreft hier het stroom gebied van de rivier de maas naar zee. en met de laatste hints moet het toch wel mogelijk zijn er uit te komen.er blijft dan niet veel meer over.
maar het is altijd makkelijker om te oordelen als je weet waarover het gaat. dan lijkt alles zo logisch.
Ik had overigens niet verwacht dat deze zo moeilijk zou zijn. ik moet wel bekennen ik vaar ook al vele jaren maar nu voor het eerst ook in dat haventje geweest. vanwaar de foto gemaakt is mag je alleen overdag liggen dus later zijn we naar de jachthaven verhuisd. De havenmeester aldaar heb ik ook als een bijzondere man ervaren. daarover als het duidelijk is meer.
een kilometertje of 50-60 hemelsbreed van de verkeerscentrale...... ff met de passer een cirkeltje gezet, nog steeds heel veel water ! zoeken zoeken....
gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
even Goolge Earth openen naar de verkeerscentrale gaan. lijntje trekken naar het stroom gebied van de maas. begin bij 40 km en leg daarna de lat naar 60 km. maar blijf binnen het stroom gebied van de maas, dan zal je zien dat er niet veel plaatjes tussen liggen.