Ik ga hier zelf verder niets over zeggen, dat zou wel eens verkeerd begrepen kunnen worden,
dan alleen, ik zou er wel een manier op weten.

Moderators: sailor wim, frank
Dat is heel simpel. "Wij" gooien daar bommen op "hun" kop. Geloof niet de geruststellende woorden van onze politici, maar we zijn in oorlog, zo simpel is het. Als er een bom op je kop gegooid word dan reageer je, al is het maar om je achterban te laten zien dat je lef hebt. Gelukkig heeft IS niet de middelen om bommen terug te gooien op onze kop, dus ze moeten een andere manier zien te vinden om ons terug te pakken. Het resultaat heb je vandaag weer kunnen zien. Voor hun een relatief makkelijke en goedkope oorlogsvoering.Marie Christina schreef: Wat is toch hun doel?...........ik begrijp echt niet wat hier het gewenste effect van zou moeten zijn.
Om me zelf maar een beetje te corrigeren, "Ik zou wel een manier weten", is meer de boosheid dan desambeek schreef:O,o,o,o, wat een ellende in België met die aanslagen.![]()
Ik ga hier zelf verder niets over zeggen, dat zou wel eens verkeerd begrepen kunnen worden,
dan alleen, ik zou er wel een manier op weten.
Spijt van dat ik dit zo genoemd heb, blijkt niet te kloppen.sambeek schreef: Dat er in een lokaal kinderen (moslims) aan het applaudiseren zijn, vanwege wat er op het nieuws was te horen, betreffende
leraar dit op twitter zet, "hoe hij daar nou les aan moet geven", s'middags hij de politie op de stoep heeft staan
dat ie dat toch maar niet moet twitteren, vraag ik me toch echt af.
We waren allemaal verschrikkelijk boos. Je eerste reactie was dus volkomen invoelbaar.sambeek schreef: "Ik zou wel een manier weten", is meer de boosheid dan de
werkelijkheid natuurlijk.