Dat klopt natuurlijk ook. Kon het toch niet laten er nog wat bij te schrijven. Een van de leuke dingen van waar is dit vind ik toch ook het verhaal achter de foto en de plek. Ik blijf het volgen. Ditnwaren er toevallig twee achter elkaar waar ik heel veel voetstappen heb liggen.
Wim, het lijkt er verdacht veel op dat de foto is gemaakt in België. Ergens komt het mij bekend voor, ik gok op het kanaal Brussel-Charleroi.
Laat maar eens horen of ik in de goede richting zit.
Groet, Jo
Het land is dus goed, nu nog het juiste kanaal want een rivier lijkt het mij niet te zijn.
Hoewel, de Dender is een rivier en heb ik tot Ninove bevaren, verder moet ik maar eens met de Google Maps fiets gaan kijken.
Groet, Jo
Daar in de buurt hebben ze iets met 'koekoek'-en....
;-D
ook heel lekkere vloeibaardere geneugten hebben in die contreien al vaak voor veel plezier gezorgd ..
ik raad even niet mee, zoeken dus !
groetjes, Dirk
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
ik ken meer van bier dan van vaarroutes of plaatjes, maar bovenstaande tips doen me in de richting van Mechelen zoeken. Mijn drone heeft het echter nog niet gevonden. Ik gok op het kanaal van Battel (tussen zennegat en mechelen)?
ik hield van haar, maar ben het bijna allemaal kwijt...