Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Nou is de verwarring compleet.
Zetten we de lopende raadplaat in de wacht, of die van wrotter?
Geert, exact nagemeten heb ik die 160 km niet, maar zoek het hemelsbreed vanuit Franeker in zuid-zuidwestelijke richting.
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido
quichot schreef:Nou is de verwarring compleet.
Dat is precies wat nu gebeurt. Waarom een posting door KarelE van een raadplaat van Wout terwijl de vorige nog niet is geraden?
Geen mens die nu nog begrijpt op welke plaat de de antwoorden slaan.
gr. Cees
de maker van Vaartips Nederland kennisbank voor pleziervaart en scheepvaarthistorie.
[quote="quichot"]Helaas Jo, Zwolle is vanuit Franeker ongeveer 70 km in zuidoostelijke richting.[/quote]
Zou het dan toch waar zijn wat ze vroeger op school zeiden, je moet veel meer je best doen
Dacht eerst dat je bij Huisman lag en heb totaal niet op de afstand gelet. Ik ga nu maar eens met de afstandmeter aan de slag.
quichot schreef:Nou is de verwarring compleet.
Geert, exact nagemeten heb ik die 160 km niet, maar zoek het hemelsbreed vanuit Franeker in zuid-zuidwestelijke richting.
De lopende raadplaat is een 'opvuller', in afwachting van die van Wrotter. Omdat hij 'm niet geplaatst kreeg vroeg ik om hem mij even per mail te sturen, zodat ik 'm kon plaatsen. Ik denk dat ze gewoon beide open kunnen staan. Alleen het goede antwoord op die van Wrotter wordt weer opgevolgd door een nieuwe raadplaat, het tussendoordraadje loopt straks dood als-ie is geraden.
Time's fun when you're having flies
Kermit the Frog.