paure nesci schreef:JaJa, met passen en meten ..... maar het ziet er knap uit allemaal !
Ik kom snel eens bij " de buren" kijken......
gr Do
haha, Do, heb jij een net pak en gepoetste schoenen??
Je staat op de lijst van de persoonlijke uitnodigingen voor de 17e oktober. Sponsors en andere genodigden gaan groots ontvangen worden en je komt in contact met interessante mensen... Schouwburg is afgehuurd, bussen staan klaar etc etc Mij zul je niet zien natuurlijk...
gr FRank
\\ Blind vertrouwen in de autoriteiten is de grootste vijand van de waarheid. Albert Einstein //
Frank, een overall en werkschoenen passen me beter......
maar wellicht kom ik n glaasje meeproeven ! jij niet ? jammer !
ik kom anders ook graag met de boot naar de tewaterlating, enig idee waar en wanneer ?
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
ik heb inmiddels contact gehad met het bedrijf wat jij aanraden Paul, maar die hebben het heel druk en voor advies of langs komen moet je een afspraak maken. Bovendien komen de PRM onderdelen uiteindelijk toch bij Dintra vandaan en zal het dus op die onderdelen niet voordeliger worden. Van de demperplaat die ik dacht nodig te hebben was er maar 1 in Nederland!!! Uiteindelijk i.o Dintra alles laten opmeten en een vliegwielverzwaring laten draaien plus pasrand. Bij Dintra hebben ze eerst nog naar de gegevens van de motor uit het verleden gekeken en kwamen met het voorstel een kleinere diameter demperplaat te nemen en een kleinere diameter vliegwiel verzwaring die dan wel weer veel dikker word waardoor we dus meer mm op de as van de koppeling komen.Daarnaast past de kleinere maat demperplaat nu ook door het gat van het vliegwielhuis en kan de demperplaat in de toekomst indien nodig makkelijker gedemonteerd worden. Dit weekend gaan we monteren en meten of de as voldoende in de demperplaat zit en dan weer varen.