Elke keer als ik aan de walstroom had gelegen zaten de accu's niet veel voller dan voor het laden.
Nou is de lader, heel handig, op zijn kop gemonteerd, zodat je het bedieningspaneel niet kan zien.
Met de camera van mijn mobiel als tandartsspiegel gebruikend gekeken of het controleledje brandde.
Nadat ik geconstateerd had dat dit niet het geval was bekeek ik mijn mobiel en die zat onder een heldere, geurloze en smaakloze vloeistof.
Het deed me nog het meeste denken aan de vloeistof die zich onderin een bakje van vochtvreters verzamelt.
Net even wat dikker dan water.
Dat de lader stuk is twijfel ik niet aan.
De voedingskabel erheen is ook helemaal gesmolten, dus er is iets goed misgegaan.
Maar nu is de vraag:
Zit er in electrische apparatuur een onderdeel waar vloeistofachtig materiaal uit kan lopen?
Bijvoorbeeld een condensator die heet geworden is? (Ik noem maar wat, hoor.)
Ik heb hem nog niet open gemaakt, omdat het ding op een onmogelijke plek zit, maar dat zal uiteraard ook veel verduidelijken.
(P.S. Ik hóór mensen nu denken: "En je had toch alles door een elektricien laten vervangen?
Dat klopt, maar dat niet, want daar kon volgens mij niets aan mankeren. Dat mocht hij laten zitten.....