douane schreef: kabeltje wat de motor van de koelkast in gaat is zwart de rest niet.
Dan lijkt het er meer op dat het draadje die zwart is niet meer goed heeft vast gezeten op compr. contacten.
Hierdoor staat ie te jutteren, en kan inderdaad verbranden door slecht contact te maken. (het zijn maar schuifcontacten op de compressor)
klopt wel want vooral bij dat beschermings laagje over dat schuif contact heen is helemaal gesmolten maar goed is niet mijn zaak om dat te controleren dus hij krijgt hem gewoon terug en zeg niks over dat die in de boot heeft gestaan natuurlijk
vandaag me schroef weer flink beschadigt aan de kade in de veenvaart voor een wachtplaats voor de sluis lag stil en toen ik de sluis in wilde dat ik zo vast als een huis stond een kraan langs de kade die net aantal stenen er uit had gehaald vertelde die heb drie bladen waar nu weer een aantal butsen in zitten en hij trilt iets met varen heb de provincie gemailt hoe we dit gaan regelen iemand hier nog tips ??
Douane.Wat terug beuren zal niet mee vallen,ik heb op de Haarlemmerringvaart ook de schroef een keer aan stukken gevaren is toen weer keurig gerepareerd bij Jooren.Bij ons ging de hele boot op en neer en de 230pk motor sloeg zefs af,maar de schottel was nog heel.Ik heb inmiddels ook denk ik wel weer kleine beschadigingen, als de boot er weer is uit is maar weer op laten lassen.Sucses er maar weer mee Gr René (De Stoere).
ik ga het wel proberen natuurlijk was niet de enige waren veel meer met schade aan de schroef daar was ook een advocaat bij die zei dat ze daar aansprakelijk voor zijn heb zojuist al een mail gestuurd dit is de eerste schade die ik aan de schroef heb heb gelukkig foto`s van hoe die er in is gegaan met mooi glimmende schroef moet hier ook ergens in dit topic staan toen ik de boot kocht was het ook een grote hap uit bladen hij trilt nu wel iets tussen de 6 en 900 toeren daarboven is het over
sambeek schreef:Douane, jij was toch op zoek naar iets dergelijks?
ongeveer wel ik zou hem alleen iets breder willen hebben alleen die zijn zeldzaam of hangt een prijs kaartje aan waar ik nog even naar toe moet sparen.
Als ik zo de foto zie kan ik mij niet voorstellen dat deze boot 29 meter lang is, dan vertekent de foto wel heel erg,maar het is een mooi schip Gr René (De Stoere).Ps ik ben te snel met mijn reactie,ik begrijp nu dat het om de boot in het filmpje gaat ,ik dacht om die van de foto.sorry
De Stoere schreef:Als ik zo de foto zie kan ik mij niet voorstellen dat deze boot 29 meter lang is, dan vertekent de foto wel heel erg,maar het is een mooi schip Gr René (De Stoere).Ps ik ben te snel met mijn reactie,ik begrijp nu dat het om de boot in het filmpje gaat ,ik dacht om die van de foto.sorry
overkomt de beste wel eens dacht toen ik het filmpje zag ook eerder aan meter of 20 a 25