ben wel redelijk op de hoogte van soorten antie fouling, alleen is de ex rws boot waarschijnlijk 10 jaar geleden (of meer)het water uit geweest.

Moderators: sailor wim, frank
Zo we zijn weer thuis, gister aangekomen. Ik was het wel zat. Vanaf Zutphen naar Maurik. Gelukkig hadden we de twee sluizen mee zitten op de nederrijn.douane schreef:ey sambeek was leuk even kennis te maken. lig nog een extra nachtje in jourebedankt voor het lenen van je zuurweger een accu is weer opgekomen de rest moet nog afwachten..
groetjes
goed om te horen dat alles goed is verlopen!! ik kan me niet voorstellen dat je het zat bentsambeek schreef:Zo we zijn weer thuis, gister aangekomen. Ik was het wel zat. Vanaf Zutphen naar Maurik. Gelukkig hadden we de twee sluizen mee zitten op de nederrijn.douane schreef:ey sambeek was leuk even kennis te maken. lig nog een extra nachtje in jourebedankt voor het lenen van je zuurweger een accu is weer opgekomen de rest moet nog afwachten..
groetjes
Inderdaad, leuk kennis gemaakt te hebben met jullie. Geen dank, graag gedaan. Waarschijnlijk leven de anderen accu's ook wel weer op.(hoop ik voor je)
Je boot (schip) ziet er netjes uit in de nieuwe verf, moet ik zeggen. Nu nog even de zeerailing terug plaatsen