Bij welk watersportbedrijf,zijnde geen jachthaven ,dat alleen via het water te bereiken is, zijn we hier.

Ik weet bijna wel zeker,dat er meerderen van dit forum hier al voorbij zijn gevaren.
Moderators: sailor wim, frank
Van Lent ken ik niet. Waar zit die?
Dat heb je 100% goed NAVIGO.
Die hebben ze zelf ,in de vorm van een plat pontje met een bbm erachter.
Ik weet niet of jij het was, of een medelid van de vereniging, maar iemand heeft me ooit met dit pontje spontaan geholpen troep uit de overstort van m'n koelbeun te spoelen. Nogmaals mijn dank daarvoor!
Menno,Marie Christina schreef: ↑ma 21 feb 2022 08:48 Maar daar zet je geen busje op....
Kijken we náár het bewuste bedrijf of staan we er bij?
Nee kan ik niet geweest zijn,wij waren daar ook maar als klant/koper van een artikel.
Nu wel.Waterman schreef: ↑ma 21 feb 2022 13:02Menno,Marie Christina schreef: ↑ma 21 feb 2022 08:48 Maar daar zet je geen busje op....
Kijken we náár het bewuste bedrijf of staan we er bij?
Of je daar wel of niet een busje op zet ,of op kan zetten ,vind ik niet relevant.
Ik weet ook niet of dat busje van hun is ,daar heb ik geen info over.
Aan de overkant zit een koeriersbedrijf wat ook dergelijke busjes heeft ,het busje zou ook van dàt bedrijf kunnen zijn
Ik heb dat trouwens ook nooit gesuggereerd ,en/of gemeld.
Zoek op een pc of wat dan ook ,op GE naar Aalsmeerderdijk 164 ,en je kan zien hoe de situatie is.
En op streetview kun je zien hoe het daar is.
De weg aan de andere kant van het water loopt dood voor auto's ,er is alleen een doorgang voor 2 wielers ,en een " wendeschleiffe"( hoe heet dat hier trouwens?) voor voertuigen.
Tegenover het adres/bedrijf ,staat op de andere kant van het water een oude gele kraan,die is van hun ,en een bord met gegevens van hun.
Als je daar bent aangekomen,dan bel je met hun,en dan halen ze je op met dat pontje ,je auto blijft daar staan.
En terug ging de motor,een Yanmar 3YM30 , mee op het pontje met ons en iemand van hun ,en werd met de kraan de motor op onze aanhanger geplaatst.
Dus niks auto op pontje.
Is het zo duidelijker?
Menno,Marie Christina schreef: ↑ma 21 feb 2022 14:36 Nu wel.
Maar als je zegt "het is alleen over water bereikbaar" en ik kijk op de foto naar dat bedrijf is het welzeker van belang of er een auto op het pontje kan of niet omdat er een busje bij staat.
Maar dat is dus niet van toepassing, aangezien we op de foto al bij het bedrijf staan, begrijp ik.
En dat is wat ik vroeg.![]()