"Waar is dit" 2016-'17 deel 1
Moderators: sailor wim, frank
Re: "Waar is dit" 2016-'17 deel 1
Jo,
ik zal je niet zo lang in spanning laten zitten. Arnhem is te noordelijk. neem het watertje dat bij jouw voorlangs stroomt en kijk goed rond. naar boven of beneden dat laat ik even in het midden. Kijk goed naar de foto dan kan je zelf al een conclusie trekken. Jij kan er komen zonder dat er een brug voor je open hoeft.
ruud
ik zal je niet zo lang in spanning laten zitten. Arnhem is te noordelijk. neem het watertje dat bij jouw voorlangs stroomt en kijk goed rond. naar boven of beneden dat laat ik even in het midden. Kijk goed naar de foto dan kan je zelf al een conclusie trekken. Jij kan er komen zonder dat er een brug voor je open hoeft.
ruud
Ancora Imparo
- KarelE
- Info: Tinn-silver 450/Suzuki 60pk
Dan denk ik aan de invaart van het haventje bij Cuijk. Dan zou Frank het forumlid zijn dat het plekje al kent.
Time's fun when you're having flies
Kermit the Frog.
Kermit the Frog.
Volgens mij is het de Kraaijenbergseplas in Cuijk en wel de plas bij de Jumbo.
Groet, Jo
Groet, Jo
Heren,
beide niet goed maar jullie worden wel warmer! koud buiten he?
met streetview is de lokatie van de foto ook goed te zien! dus....
beide niet goed maar jullie worden wel warmer! koud buiten he?
met streetview is de lokatie van de foto ook goed te zien! dus....
Ancora Imparo
- paure nesci
belgies cultuuravondje weer achter de rug, verder met speuren, ik denk Grave te herkennen maar kan dat met streetvieuw niet vinden....
gr Do
gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
Do,
Welkom terug,
ik hoop dat je van je Belgische avondje niet teveel aangetast bent en dat je weer een beetje scherp ziet!!
Welkom terug,
ik hoop dat je van je Belgische avondje niet teveel aangetast bent en dat je weer een beetje scherp ziet!!

Ancora Imparo
- paure nesci
Tsjongejonge in de koffiepauze ff de maas stroom op gezwommen vanuit Cuijk, of ik heb m gemist, of ik zwom de verkeerde kant op
( maar koud is t water wel deze tijd van t jaar......)
gr Do

( maar koud is t water wel deze tijd van t jaar......)
gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
Do,
zie je wel toch aangetast. richtingsgevoel kwijt ?
zie je wel toch aangetast. richtingsgevoel kwijt ?
Ancora Imparo
- paure nesci

Nou, het is me het zoekplaatje wel.
Cuijk is nog steeds mijn favoriet, ik denk mij te herinneren dat bij 1 van de bruggen op de Kraaijenbergseplas deze damwand staat.
Wat hebben we tot nu toe:
Mijn boot kan onder de brug door, hij hoeft voor mij niet open, dus beweegbare brug.
Do moet scherp zien, dat zou op het blindeninstituut in Grave duiden.
Dan is het koud buiten, slaat dit op buiten=haven
Do zwemt stroomopwaarts en is richtinggevoel kwijt, dus dat zou betekenen vanaf Cuijk stroomafwaarts, dan kom ik bij de Mookerplas of iets eerder het passantenhaventje. De Mookerplas heeft evenals Cuijk een brug, maar hier vind ik met Streetvieuw niets.
Ik blijf nog ff zoeken
Cuijk is nog steeds mijn favoriet, ik denk mij te herinneren dat bij 1 van de bruggen op de Kraaijenbergseplas deze damwand staat.
Wat hebben we tot nu toe:
Mijn boot kan onder de brug door, hij hoeft voor mij niet open, dus beweegbare brug.
Do moet scherp zien, dat zou op het blindeninstituut in Grave duiden.
Dan is het koud buiten, slaat dit op buiten=haven
Do zwemt stroomopwaarts en is richtinggevoel kwijt, dus dat zou betekenen vanaf Cuijk stroomafwaarts, dan kom ik bij de Mookerplas of iets eerder het passantenhaventje. De Mookerplas heeft evenals Cuijk een brug, maar hier vind ik met Streetvieuw niets.
Ik blijf nog ff zoeken

Jo,
koud buiten was een loze opmerking is geen hint,
Maar de maas is langer en gaat dan over in Bergsche maas, Amer, Hollands Diep en laten we ook het haringvliet maar meenemen.
Inderdaad Do was de verkeerde kan op aan het zwemmen.
succes!
ruud
Maar de maas is langer en gaat dan over in Bergsche maas, Amer, Hollands Diep en laten we ook het haringvliet maar meenemen.
succes!
ruud
Ancora Imparo
[quote="RuudMal"]Jo,
Ja wat moet daar nou weer mee? Do moet niet stroomopwaarts zwemmen, dus gaan we richting kust.
De Maas stroomt uiteindelijk (mede) in het Haringvliet zoals Ruud zegt. Ga ik naar een eerdere opmerking van Ruud dan moet ik ergens het midden nemen tussen (neem ik aan) Maastricht en Stellendam. Dat wordt toch weer een eind fietsen, voor zwemmen, wat Do wil, is het mij te koud.
Ja wat moet daar nou weer mee? Do moet niet stroomopwaarts zwemmen, dus gaan we richting kust.
De Maas stroomt uiteindelijk (mede) in het Haringvliet zoals Ruud zegt. Ga ik naar een eerdere opmerking van Ruud dan moet ik ergens het midden nemen tussen (neem ik aan) Maastricht en Stellendam. Dat wordt toch weer een eind fietsen, voor zwemmen, wat Do wil, is het mij te koud.

Jo,
met dat "midden" heb ik alleen jullie de keuze laten maken van stroom opwaarts of afwaarts. inmiddels is het dus stroom afwaarts geworden.
dan gaan we de goeie kant op.
gr
ruud
met dat "midden" heb ik alleen jullie de keuze laten maken van stroom opwaarts of afwaarts. inmiddels is het dus stroom afwaarts geworden.
dan gaan we de goeie kant op.
gr
ruud
Ancora Imparo
Ruud bedankt voor de correctie. Morgen ga ik verder met zoeken, nu even een leuke avond ervan maken.
Groet, Jo
Groet, Jo