Prima knutselweer, dus lekker opgeschoten. Onderwater is kaal en zit al grotendeels in de aluminiumprimer. Op de planning staan nieuwe anodes, en misschien maak ik de doorvoeren voor het toilet nog dicht en vervang ik het electrische onderwatertoilet door een chemische doos. Hoe minder gaten hoe liever. <- merkwaardige tekst nu ik het teruglees
De roerhak eruit geslepen. Die was krom en wat dun. Bovendien was het taatslager ruim. Een nieuwe is in de maak en kan dan mee met het rondje laswerk. Nog even ergens een acetyleensetje regelen, want de schroef komt er niet vanzelf af. En dat zal wel moeten, want ik moet nog uitzoeken waar de speling op de schroefas vandaan komt. Achter de koelbuizen was met de tercoo niet te komen. Ik hoop dat dat beter gaat met de naaldbikhamer die ik heb besteld.
In afwachting van onderdelen en gereedschap dan maar aan het stuurhuisdakje begonnen. Die wordt nog helemaal kaal, maar eerst het ergste maar even gedaan. Prachtig maanlandschap maar nergens doorgerot. Ben net op tijd

Ook nog uitvogelen hoe ik de zonnepaneel-steunen eraf krijg. Die zitten gekit en dat zit goed vast. Morgen maar even een zaagblaadje er tussen.
En voor het geval het gaat regenen, de boel maar even in de owatrol cip gezet. Uiteindelijk wil ik er met De Ijssel doublecoat overheen, en volgens owatrol kan dat. Als dat niet handig is dan hoor ik het graag!