stuurwiel vervangen
Moderators: sailor wim, frank
Re: stuurwiel vervangen
@ Bluelady. Heel gek. Ik bied je aan een moer te rake en je reageert niet eens.....
Nogmaals bedankt voor alle reacties.
Ik ga voor het advies van Carel-k en knap het stuurwiel eerst op.
In de tussentijd kan ik dan de verschillende adviezen nalezen en kijken wat voor mij het beste is.
Vooralsnog ga ik voor het advies van de taps toelopende moer die ook bij een haakse slijpschijf wordt gebruikt.
En anders...tja...... een sierstuurwiel
In de tussentijd kan ik dan de verschillende adviezen nalezen en kijken wat voor mij het beste is.
Vooralsnog ga ik voor het advies van de taps toelopende moer die ook bij een haakse slijpschijf wordt gebruikt.

groet van Jos
a ship is safe in a harbor, but that's not what ships are for
a ship is safe in a harbor, but that's not what ships are for

Misschien een ideetje, zoek eenzelfde moer en boor het gat uit.Carel-k schreef:Nu het stuurwiel er af is zou ik het gelijk schuren en lakken en dan gelijk denken aan een goede oplossing voor het. Vast zetten
Las de moeren op elkaar (of goede lijm ) en draai de moer zonder draad met de sleutel aan.
De moer met draad zal vanzelf vast komen te zitten.
Daarna de beschermkap erop en niemand die het ziet.
Succes.
Bluelady schreef:Nogmaals bedankt voor alle reacties.
Ik zou zeggen: een nieuwe passende moer maken. Geef de maten en ik maak hem. Je hebt me niet over geld horen praten. Misschien een sixpackje bier?