Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Ja Guido, Temse was ook mijn eerste gedachte, maar bij Google Maps kon ik niet direct de bevestiging vinden en dacht ik dan gaan we Rupelmonde maar eens noemen.
Laat maar komen die nieuwe plaat
Groet, Jo
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Ik heb er nog genoeg
Iedere dag hetzelfde ritueel voor deze grazers, maar wij voeren daar slechts kortstondig voorbij en hebben genoten, maar zijn de boer dankbaar dat hij zijn vee buiten laat langs deze mooie alternatieve route.
Succes, Jo
Het blijft verdacht stil, weten jullie het allemaal al direct of toch niet?
Moet er een hint komen, er staat trouwens al een onder de foto.
Oké we varen zuidwaarts.
Groet, Jo
Riverboy schreef:Het blijft verdacht stil, weten jullie het allemaal al direct of toch niet?
Moet er een hint komen, er staat trouwens al een onder de foto.
Oké we varen zuidwaarts.
Groet, Jo
Tja , sorry.
Geen flauw idee
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Karel, dat zou kunnen, maar hier wordt een andere route bedoeld.
Ruud, leuk toch die reisverslagen, zo kom je nog eens ergens , maar jouw suggestie is niet goed, kijk naar Karel want die heeft het al duidelijk over een alternatieve route.
Wij waren op deze vaart zeer tevreden over de prima service.
Succes, Jo