Schottelboot ex pontonniers,later marechaussee en gevaren op Lobith,in en uitklaren binnenvaart.
12.80 x 3.60 GM 180 pk diepgang 1.20 mtr. snelheid 19,9 km.[als de bunkers leeg zijn]
Groet Schottel.
Moderators: sailor wim, frank
Mijn boot stópt er juist mee als de bunkers leeg zijn......schottel schreef:snelheid 19,9 km.[als de bunkers leeg zijn]
Groet Schottel.
Wouter schreef:Mooi scheepje, mooie achterkajuit / lounge.
180 pk? zat ie in een James bond film?
Ik ontdekte bij de Sambeek ook vislijn bij de schroef, heel veel weg kunnen halen, maar ga de schroef voor de zekerheid maar loshalen om te kijken of er nog meer is ingedraaid.frank schreef:Daar zijn er meer van gebouwd en hier in de buurt had iemand er eentje. Heb er een middagje mee gevaren en subliem manouvreren, ongelooflijk dat schottel systeem maar wel gevoelig voor vissnoer hoorde ik al.
weet je het nog Sambeek,de lange bout die in de dop achter de schroef zit,in het middengat vd schroef draaien als trekker,dan draai je zo de schroef eraf?sambeek schreef:Ik ontdekte bij de Sambeek ook vislijn bij de schroef, heel veel weg kunnen halen, maar ga de schroef voor de zekerheid maar loshalen om te kijken of er nog meer is ingedraaid.frank schreef:Daar zijn er meer van gebouwd en hier in de buurt had iemand er eentje. Heb er een middagje mee gevaren en subliem manouvreren, ongelooflijk dat schottel systeem maar wel gevoelig voor vissnoer hoorde ik al.
Hoi Sambeek,gelukkig een mechanische koppeling,dus vrij en in zijn werk,en uiteraard slippend te gebruiken.sambeek schreef:Wat voor koppeling heb je er op zitten schottel? Twindisk of een magn.kopp?