Ik ben sinds Juli lid geworden van dit forum en heb sinds die tijd al veel wijsheid en tips opgedaan en ben ook al geholpen met ideeën van medeforumleden.
In mijn profiel staat te lezen dat ik bezig was een bakdeksleper(tje) te kopen dit heeft nu inmiddels plaatsgevonden (na veel 5 en en 6 en te lezen in de stuurhut "wie kent dit scheepje")

Zaterdag a.s. gaan we haar overvaren van Friesland naar Zeeland waar de thuishaven Stavenisse zal worden. daar we geen naam weten hebben we besloten haar de naam TADI 3 te geven in navolging van de namen van twee eerdere jachten die we hadden( TADI is een samentrekking van de namen van onze dochters

Het project : cosmetische zaken buitenom en binnen in. Plaatsen van een ankerlier, omvormer/acculader, nieuwe accu's voor de uitbreiding van het boordnet met een 24 v gedeelte, machinekamer opknappen/schilderen incl. de DAF 475, gasinstallatie aanpassen aan de regels, leidingen/bedrading controleren/vervangen en fatsoenlijk beugelen en vastzetten, dynamo monteren tbv 24v systeem, zonnepanelen installeren (12 &24 v),kettingbak realiseren tbv ankerlier,plafond stuurhuis vervangen, achterkajuit aanpassen van 1 bed 140 x 200 naar 2 van 80 x 200, verwarming/warmwater aanleggen.
Dus nog wel iets werk zoals dat heet in de advertenties

Als afsluiting nog dit: Arrejoan is Zeeuws voor Adriaan, de naam die mijn ouders voor me verzonnen hadden 58 jaar geleden en ik vind het als gebruikers naam wel grappig, maar de roepnaam is Ad achternaam Jeroense dus Jeroen voor intimi