Voorstellen
Moderators: sailor wim, frank
Voorstellen
Even voorstellen ik ben Carel en was al heel lang van plan me op scheepspraet in de schrijven
Ik speel mijn hele leve al met bootjes van 7 meter tot 300 meter
Ben nu al een poosje met pensioen en speel enkeld nog maar met een bootje van 12.45 meter een Stevenvlet Ketelbinkie
Genaamd ( ik ben als 15 jarige voor het eerst naar zee gegaan als ketelbinkie ( dekjongen voor de monsterrol) vandaar de naam ketelbinkie.
Ik heb in mijn pensioen al leuke reizen gemaakt met mijn schip naar oa Zweden Denemarken Duitsland en een tripje naar Berlijn.Fotograveren is een hobby van mij ,dus zal tzt wat foto's plaatsen .
Ik speel mijn hele leve al met bootjes van 7 meter tot 300 meter
Ben nu al een poosje met pensioen en speel enkeld nog maar met een bootje van 12.45 meter een Stevenvlet Ketelbinkie
Genaamd ( ik ben als 15 jarige voor het eerst naar zee gegaan als ketelbinkie ( dekjongen voor de monsterrol) vandaar de naam ketelbinkie.
Ik heb in mijn pensioen al leuke reizen gemaakt met mijn schip naar oa Zweden Denemarken Duitsland en een tripje naar Berlijn.Fotograveren is een hobby van mij ,dus zal tzt wat foto's plaatsen .
-
Re: Voorstellen
Hallo Carel welkom op het forum,ik ben zeer benieuwd naar de foto's een stevenvlet is een erg mooie boot.
Gr René ( De Stoere)
Gr René ( De Stoere)
Klaver vier
- KarelE
- Info: Tinn-silver 450/Suzuki 60pk
Hoi Carel,
Welkom!
Ben je deze zomer met je ketelbinkie in Zeeland geweest?
Groet, Karel
Welkom!
Ben je deze zomer met je ketelbinkie in Zeeland geweest?
Groet, Karel
Time's fun when you're having flies
Kermit the Frog.
Kermit the Frog.
Ik ben van de zomer 2x in Zeeland geweest het is een van mijn favoriete plaatsen ,meestal het Veerse Meer!
- Marie Christina
Ik ben niet zo'n botenkenner dat ik elke XXXXvlet of ####kruiser uit mijn hoofd ken, dus ook een Stevenvlet moest ik even opzoeken.
Maar ik moet zeggen: het forum is zojuist weer een beetje mooier geworden.
Welkom, Carel.
Maar ik moet zeggen: het forum is zojuist weer een beetje mooier geworden.
Welkom, Carel.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Welkom aan boord zou ik zeggen.
Gr. Paul
Gr. Paul
- KarelE
Carel, Dan heb ik je denk ik een paar weken geleden in de Zandkreeksluis naar buiten geschut. Je lag over bakboord ongeveer midden in de kolk.
Tenminste, als je de naam van jouw schip met een kleine 'k' spelt. Ik vond het een beetje een onderbemeten naam voor zo'n stoer schip, vandaar dat het is blijven hangen.
Edit:
Bij nader inzien denk ik dat het in de Bergse Diepsluis was, je ging naar het Zoommeer. Je riep op vlak voordat je de voorhaven inliep. Je lag nog steeds middenin over bakboord.
Groet, Karel
Tenminste, als je de naam van jouw schip met een kleine 'k' spelt. Ik vond het een beetje een onderbemeten naam voor zo'n stoer schip, vandaar dat het is blijven hangen.
Edit:
Bij nader inzien denk ik dat het in de Bergse Diepsluis was, je ging naar het Zoommeer. Je riep op vlak voordat je de voorhaven inliep. Je lag nog steeds middenin over bakboord.
Groet, Karel
Laatst gewijzigd door KarelE op zo 21 sep 2014 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Kermit the Frog.
Kermit the Frog.
Dit weekend in Heusden?
Ik kwam langs met mij hondje, die druktemaker!
Gr. Peter
Ik kwam langs met mij hondje, die druktemaker!
Gr. Peter
Groeten,
Peter
If you obey all the rules, you miss all the fun. (Catherine Hepburn)
Peter
If you obey all the rules, you miss all the fun. (Catherine Hepburn)
- varg
- Info: 'Varg'
LBD 9,62 m x 3.46 m x 0.80 m
Doorvaarthoogte gestreken mast: 1.95 m
Motor: Yanmar 4JH4E 53pk mech.kk.
Uit Werkendam, de Scheepsbouwers Maritiem?
Welkom
Arnold
Welkom
Arnold
Nu nog een vraag wat is de simpelste weg om foto's te plaatsen ,help
Vaar mij gerust voorbij, te loever of te lij,ik zal er ook wel komen!
Karel in de Bergse Diepsluis lag ik over b.b voorin!
Inderdaad Arnold een stevenvlet van de scheeps bouwers uit Werkendam ik ben er een zaterdag nog een bakje wezen doen
En even naar de nieuwbouw wezen kijken .
En even naar de nieuwbouw wezen kijken .
- frank
- Site Admin
- Contacteer:
effe kijke..
We hebben hier nu een Carel, een Careljan en een Carel-k , dat moeten we wel uit elkaar zien te houden.
Carel-k heeft ook al de weg naar ons gevonden maar wil een foto plaatsen.
Dat kan ik je wel uitleggen maar wacht even op moderator Wim die heeft daar andere gedachten en middelen voor.
Hij is nog onderweg en in Thoolen waar ze overigens heel mooie mosselen in supreme kwaliteit hebben maar
helaas wel een absurd hoog haventarief. De plaatselijke mosselen hebben geluk, mijn zien ze daar niet meer...
Dus effe geduld...
We hebben hier nu een Carel, een Careljan en een Carel-k , dat moeten we wel uit elkaar zien te houden.
Carel-k heeft ook al de weg naar ons gevonden maar wil een foto plaatsen.
Dat kan ik je wel uitleggen maar wacht even op moderator Wim die heeft daar andere gedachten en middelen voor.
Hij is nog onderweg en in Thoolen waar ze overigens heel mooie mosselen in supreme kwaliteit hebben maar
helaas wel een absurd hoog haventarief. De plaatselijke mosselen hebben geluk, mijn zien ze daar niet meer...
Dus effe geduld...
gr FRank
\\ Blind vertrouwen in de autoriteiten is de grootste vijand van de waarheid. Albert Einstein //

\\ Blind vertrouwen in de autoriteiten is de grootste vijand van de waarheid. Albert Einstein //

Als ik mijn naam moet veranderen om het beter uit elkaar te houden dan is dat voor mij geen probleem.Frank
- KarelE
Ik heb Wim al gevraagd mijn forumnaam te wijzigen in KarelE.
Dat zal wel een beheerdersactie zijn denk ik.
Dat zal wel een beheerdersactie zijn denk ik.
Kermit the Frog.
Kermit the Frog.