Klopt. Het zal er inderdaad tzt af moeten, maar voor nu gok ik even op 'langzaam' bij 'langzaam maar zeker'
Ik moet mezelf vaak helpen herinneren aan het oorspronkelijke doel van deze exercitie: kijken wat voor vlees we in de kuip hebben, onderwater checken en eventueel aanpakken, een meerjarenplannetje bedenken en zsm weer erin. 't Is geen mooiboot en dat hoeft het ook niet te worden.
Het is heel verleidelijk om 'we zijn nou toch bezig' allerlei extra dingetjes op te pakken maar nu ik weet dat eea in ieder geval niet levensgevaarlijk is zet ik daar een punt achter en ga lekker verkwistend gas geven
Van een likkie primer knapt de boel ook lekker op trouwens.
Niet omdat het moet, maar omdat het kan: dakrandje in aan-de-kant-oranje
Was van plan om onderste helft opbouw geel te maken, maar twijfel nog. Wordt waarschijnlijk teveel feest op zo'n klein opbouwtje.
Dank. Ja, daar had ik nou ook last van
Inderdaad best ruim door het bakdekje. Al ging het me vooral om de dekruimte.
Niet echt plannen om binnen te verbouwen. Maar wel om bekabeling, isolatie en leidingwerk aan te pakken, een kachel in te bouwen
en de ramen te vervangen. Dus aan wat interieurwerk is niet te ontkomen ben ik bang.
Marie Christina schreef:Oranje pet, bedoel je zeker Willem?
Een golfbreker staat op het voordek.
Ja Menno, je hebt natuurlijk gelijk, het hoort bij de pet
Mijn motivatie was: Ik had ook zoiet kap op mijn dak, alleen aan de achterkant. Dat noemde men een golfbreker destijds.
Deze leek in mijn optiek aardig op de mijne.