Zal me even voorstellen
Moderators: sailor wim, frank
- sailor wim
Re: Zal me even voorstellen
Hoi,
Dat gaat de goede kant op zeg!
Gr Wim.
Dat gaat de goede kant op zeg!
Gr Wim.
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?
dankje ga volgend weekend varen vandaag koelkast er ingezet heb er echt zin in :p
Hoi,
Je hebt je schottel los gehad. Ik ga er van uit helemaal uit elkaar, je melde "ziet er allemaal nog goed uit" heb je alles voorzien van nieuwe pakkingen?
Je hebt je schottel los gehad. Ik ga er van uit helemaal uit elkaar, je melde "ziet er allemaal nog goed uit" heb je alles voorzien van nieuwe pakkingen?
groet Terpstra / SAMBEEK
Heb alleen het deksel er afgehad olie er uit was nog redelijk schoon op een beetje condens vocht in 7 jaar. want er kwam geen slijpsel uit heb de hele 17 liter die er uit kwam met me vingers in de olie straal gezeten en niks gevoelt. zelfs onderin de staart met me vingers wezen schuren lag ook niks ruimte zit er ook niet in de tandwielen.sambeek schreef:Hoi,
na het vaar seizoen gaat die er uit en ga ik de hele koker waar die in zit er uit snijden en vernieuwen heb hem nu tijdelijk versterkt met centimeter dik staal want hij is daar boven water wel in erg slechte staat. ga trouwens niet die rubberafdichting bij scottel bestelen heb een rubber mat op de kop getikt via marktplaats. daar stans ik hem wel uit met de pers. mal maken van rvs strip denk dat ik verder aan de schottel niks doe want naar mijn idee is er niks mis mee ook iemand die bij ons op bezoek kwam en ze in zee schepen zet was die in prima staat.

Vandaag me bootje te water gelaten dit weekend voor het eerst even weg. had filmpje gemaakt van te water lating maar krijg hem er niet op hier.
- sailor wim
Hoi,
Weer in haar element die schottel van jou.
Zo te zien hou je van opschieten op je andere filmpjes
Gr WIm.
Zo te zien hou je van opschieten op je andere filmpjes

Gr WIm.
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?
Mooi schip!
Weer anders, maar volgens mij is er nog een van dit model in de vereniging!
Harold
Schottelboot "v.h. P9-1" (RP12, P91)
Schottelboot "v.h. P9-1" (RP12, P91)
valt opzich wel mee eigenlijk. boven de 800 toeren kom ik niet echt heb hem een keer op 1600 toeren gehad op het ijselmeer dan gaat die loeihard. volgens mij verwar je mij met iemand die de boot te koop heeft liggen heeft namelijk paar filmpjes op youtube staan die is overigens ook korter dan de mijnesailor wim schreef:Hoi,
Zo te zien hou je van opschieten op je andere filmpjes![]()
Gr WIm.
Harold schreef:Mooi schip!
dankje hij is nog niet helemaal af hoor moet als het goed is nog mooier worden.. vaar zelfs nu zonder boot naam

welke vereniging bedoel jij?
groet Terpstra / SAMBEEK
Hoi Douane,
Alles goed bij jullie?
Je zou deze winter je schottelbak aanpassen, ben je daar ook mee bezig?
gewoon even nieuwschierig.
Alles goed bij jullie?

groet Terpstra / SAMBEEK
ey sambeeksambeek schreef:Hoi Douane,
Alles goed bij jullie?
ja hier alles prima beetje druk met werk. en bij jullie
de schottel bak ben ik nog niet aan begonnen ben namelijk eerst met het slaapdeel bezig apart slapen is toch niet mijn ding. daarna wil ik eerst een watertank inbouwen en een dieseltank mocht ik dan nog tijd over hebben dan komt de schottel bak en anders schuif ik dat door naar volgend jaar. wil namelijk vroeg het water in genieten

ps moet me dynamo ook nog vervangen.
Foei Foei wat is het nog koud zeg wow
heeft me niet weer houden om me pas geleden kunstof tank eens in me bootje te plaatsen dit was best een klus die uit de hand is gelopen. heb me vermeten in de deur dus je raad het al de tank paste niet naar binnen
uit eindelijk heb ik hem door het luik bij de deur beetje plafon slopen en hoppa hij lag binnen. door dat ik de juiste maat niet had paste die dus ook niet tussen de spanten door naar beneden. hahaha dus ook daar spanten er uit geslepen en me oude orgineele diesel tank er uit gesloopt zal de fotos plaatsen voor het idee.