Toevallig kwam hij laatst nog ter sprake maar als 1 van de weinige pensionado's hebben we geen idee waar en of de beste man nog leeft.
Bas en sportwedstrijden aan boord, ik kan beter niet aan boord zitten....ik kan daar een boek over schrijven

2002- Ras Rotterdammer aan boord en al weken nerveus voor de UEFA Cup 2 finale Feyenoord-Borrusia. Destijds werkzaam in de UK bij een outfall.
Dagen bezig geweest in de mast om die k*tantenne het beste signaal te laten krijgen en op het "moment supreme" werd het laag water en zakte
ons notedoppie in de trench met 0,0 televisiebereik. Dat werd nog een lange torn

Barcelona: Aan het werk tijdens "El Classico". Onder het mom van : hier gaat vandaag he-le-maal niks meer gebeuren , shit-shower-shave en ga de wal
maar aan op pad gestuurd door de uitvoering. Barcelona werd met 4-0 afgedroogd...alle rolluiken gingen naar beneden en om 21:00 was
onze stapavond ten einde
2014: Spanje-Nederland WK voetbal....de grote revanche....5-1 en niks van meegekregen, precies toen lagen we achter een berg met de tv bol
2021: EK finale Engeland-Italie. In Engeland, tussen de Engelsen en met Engelsen....en verloren, werd een kort avondje uit.
2021: 2 weken lig je voor de kant aan je pik te trekken en dan komt er een klusje...precies tijdens de start van de Formule 1 finale. Godzijdank de
laatste 10 minuten nog kunnen zien en dat bleek ruim voldoende anders had dat ook nooit meer goed gekomen

Kortom....als "we" willen winnen moet je mij niet bellen