Al een poosje lees ik hier mee op het forum. Het lijkt me wel zo netjes om me dan ook maar een keer voor te stellen.
Ik ben Geert Theunissen. Wij hebben een Saga 20 sloepje met de naam 'Kleine Kaatje'. Het is een Noorse Spitsgatter, zoals de naam al zegt ongeveer 6 meter lang, een grote kuip en een klein roefje, met een Yanmar eencilinder 7 PK dieseltje uit de jaren 70. Ze ligt in Middelaar / Plasmolen.
Ik ben geen verwoed sleutelaar, maar wel geïnteresseerd in techniek en met name elektrotechniek.
Behalve met onze Kleine Kaatje vaar ik ook met het voetveer 'Zeldenrust', hier wel bekend op het forum. Via Frank ben ik ook op het forum terecht gekomen.
Varen doe ik al bijna mijn hele leven, begonnen met een zeilbootje van 4 meter, later zeiljachtjes en nu dus een motorbootje. Het geklooi met een zeilboot met de bruggen hier op de Mookerplas en de Maas ging me steeds meer tegenstaan. Dus op een gegeven moment werd de keuze: of de zeilboot ergens in Friesland neerleggen, of een motorbootje dicht bij huis. Dat laatste is het een paar jaar geleden geworden.
Ik hoop hier nog veel op het forum te kunnen opsteken, en wellicht ook af en toe zelf iets zinnigs te kunnen bijdragen

Vriendelijke groet,
Geert