Arrejoan heeft weer eens wat nieuws met zijn oude zooi

Mijn oliedrukmeter was na een reparatie in het dashboard van TADI een beetje van slag ( zie een eerder topic) dus na alles wat er te meten was gemeten te hebben en alles wat te vervangen was vervangen te hebben met 0 resultaat

De oude gaf nog wel alarm bij (te) lage druk dus helemaal zonder info was het niet , maar toch..... Arrejoan weet graag wat er precies omgaat in de vetkuil.
Toen ik de sleutel op de oude zender zette om hem los te draaien, brak er iets ( samen met mijn hart

Ik dacht uit het huis gebroken ( ben niet zo`n positivo) maar "gelukkig" was het een grote klodder epoxy of zoiets waarmee de zender in het huis bleek te zijn geplakt

Na wat luidkeelse gezondheidswensen aan het adres van de pipo die dit gedaan heeft, heb ik het hele oliefilterhuis er maar afgeschroefd en dat was niet voor niks, want de slangen van het huis naar de oliekoeler zaten staal op aluminium in het huis gedraaid zonder iets van pakking ertussen.
Het gaatje waar de zender in GEDRAAID hoort te zitten heeft de eerste drie gangen geen gangen meer dus een blind gat waar de tap even door moet.
ik heb gelijk maar het gehele huis uit elkaar gehaald en schoongemaakt en als de tap erdoor is gaan we alles monteren zo het hoort met pakkingen en ringen om alles goed af te dichten, want het zit niet direct op een plek waar je elke week even wil gaan sleutelen

wordt weer vervolgd,
Groet Ad