shit happens, verzekeringswerk.
Ik heb de rest van de vakantie afgemaakt met 9km/h.... zie je eens wat meer van de omgeving

Wel wil ik gelijk gebruik maken van de gelegenheid om ook e.e.a te verbeteren. Hoewel ik trillingsvrij kon varen, waren er bij hogere toeren (1600+) wel vibraties te voelen vanuit de aandrijving.
Betreft een DAF zonder stuwdruklager in vaste/starre opstelling.
Ik laat tijdens de reparatie ook het binnenlager en tussenlager vervangen, evenals een stuwdruklager en pythondrive plaatsen, en de motor op flexibele dempers zetten i.p.v. de starre.
Ik verwacht daarna 0 trilling of vibratie te voelen.
Omdat de boot een week of 2 a 4 op de kant staat, en de antifouling ook aan een verse laag toe is, wil ik dat ook gelijk doen.
er zit nu Jotun Seaqueen op.
die is echter niet meer te verkrijgen, en zou seaforce de opvolger zijn.
Kan ik die over deze laag zetten zonder primer laag ?
uiteraard na afspuiten en afnemen/ontvetten.
Tevens wil de blauwe romp wit maken ivm de warmte die het genereert.
Er zit DD op van de IJssel, 2 component. Is op sommige plekken wat dof.
Ik twijfel of ik er een 1c of 2c overheen ga zetten.
schilderstijl zal eind september/begin oktober zijn... wat is hierin wijsheid ?