Nu een fraai ding gevonden, zeer robuust voor € 7,50:
https://www.myxlshop.nl/j-s-vlotterscha ... icaal.html
Het kost even tijd, want het komt uit China.
Moderators: sailor wim, frank
Mocht je dus meerdere willen bestellen,maak er dan meerdere orders van.Bestelbedrag
Tot €22,- worden er geen invoerrechten en BTW gerekend, vanaf €22,- tot €150,- vrij van invoerrechten maar met BTW. Vanaf € 150,- moet u altijd invoerrechten en BTW betalen. In de meeste gevallen rekenen de postbezorgdiensten geen inklaringskosten als het bestelbedrag van de te importeren goederen onder de €22,- blijft.
Ik vind het geen gokken,want in vind iets op Marktplaats een grotere gok, dan kopen in China of bv Italië.Marie Christina schreef: Het blijft nog altijd een gok.
Tot nu heb ik bij die gokken vroeg of laat altijd "had ik maar wat meer uitgegeven moment" gehad.
(Ik wil niet je enthousiasme de kop indrukken hoor, zo moet je het niet zien, maar een waarschuwing ter voorkoming van teleurstelling wilde ik toch wel even kwijt.)
Zal ik hier laten weten.Laat je nog even weten wanneer het jouwe kwam?
Ik snap er geen moer meer van. Heb wat gekocht via Alie € 20,41 + 1,20 verzendkosten. Totaal € 21,61 toch?Carel-k schreef:Ik bestel al een paar jaar bij Alie al mijn led verlichting schakelaartjes en ook scheermesjes en nog steeds dik tevreden
Als ik dat in Holland zou bestellen betaal je zesvoudig meer,laats schakelaartjes besteld voor 12 volt kosten hier € 6
bij alie had ik er 6 voor die prijs en ze zijn krek hetzelfde!!!
PS mijn eerste bestelling was € 52 en moest ik aan de deur €26 bij betalen en was ik nog goedkoop nu blijf ik beneden de € 22
aldoende leerd men!!!
Ja dat is wel zo, maar heb de € 21,61 wel betaald. Het is toch te achterlijk voor woordenKlaver vier schreef:Sambeek dan zeg je toch hou je troep maar.
Gr René
Afhankelijk wat voor regels er in het land gelden. In Nederland onder de €22,00 vrij van alles.Marie Christina schreef:Niet betalen!
Ik heb ooit een kerstpakket retour gekregen die ik naar kennissen aan de andere kant van de grote plas gestuurd had.
Of ik maar even 33 euro wilde betalen.
Nooit gedaan.
Nooit meer wat van gehoord.
Toen je de boel bestelde heb je een overeenkomst met de leverancier gesloten.
Zowel voor de prijs als voor de levering.
Dát is wat jij moet betalen.
Alle extra's is voor één 3e partij.
En dat ben jij niet. (Of er moet nog wat in de kleine lettertjes staan. )