Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Info: Eric Bakker Schip: De Robbedoes Type: mogelijk enige bouw casco lijkt wat op Favoritekruiser Lengte: 8 meter Breedte: 2.50 Diepgang: 80cm Bouwjaar: 1959 Bouwwerf: Luxe jacht en scheepsbouwer Van Dijk Reeuwijk Motor: Peugeot Indenor 50pk (niet origineel) Keerkoppeling: Hurth singromatic 2.1 Ligplaats: Uitgeest ZWVU
mwahahha
Doet me denken aan de tijd dat ik mijn eerste baantje had.
Waren in een flat aan het renoveren en de oude bewoner vroeg of we tussen twee flats een gat wilden boren om de TV kabel te delen met de buurman.
Dus wij de boor erop en na 10 minuten is mijn maat er nog niet er doorheen. Die ouwe loopt naar de andere kant en zat mijn maat in de poot van een piano te boren. hele kamer blauw. Tweede gat flat verder is hij er door heen, blaast het gat schoon, zat die ouwe aan de andere kant door het gat te kijken..... Kon naar het ziekenhuis en liep de rest van de renovatie met een dik oog en een lap verband erop.....
met twee linkerhanden rechtshandig proberen te zijn