Dit was het 3e jaar dat er international onder zat.
Geen roestplekje te zien, en slechts hele lichte algaanslag.
(Sinds het aanbrengen, 3 jaar geleden dan, he)
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Kijk eens op marktplaats zoeken op anti fouling. In Weesp zit iemand die goed spul verkoop voor redelijke prijs.
Ik heb primer van jotun en Hempel antifouling. Top spul hecht als een komeet richting aarde.
Wel ff de waterlijn ontvetten.
Zo te zien een onderwaterschip met teer eigenschappen. Ga niet lopen experimenteren dat is al gedaan, doet Intertuf eronder en je weet zeker dat er een goede hechting is en het heeft ook nog agressieve eigenschapppen naar het vaarwater toe welke leid tot anitfouling eigenschappen. Ik heb het zelf ook onder mijn schip, nooit geen teervervanger meer, wat ze ook beloven.
Voor 0800 uur is vroeg, voor 0700 uur is heel erg vroeg
Onder mijn boot zit twee componenten van Amerlock ,dit heb ik uit het logboek wat ik bij de boot heb gekregen,prima spul en keihard.dit schijnt ook gebruikt te worden op brugpijlers.Het zit er nu 4jaar op en is nog prima.groeten René(De Stoere)
nee Boxer, er zit geen teer onder. Het is een 2-comp. Oude antifouling is een niet zelf slijpende.
Ik denk dat het een Hempadur Zink gaat worden als basis en dan Jotun seequeen of iets dergekijks
Kijk eens op marktplaats zoeken op anti fouling. In Weesp zit iemand die goed spul verkoop voor redelijke prijs.
Ik heb primer van jotun en Hempel antifouling. Top spul hecht als een komeet richting aarde.
Wel ff de waterlijn ontvetten.
GR
Heb ook de primer en antifouling gehaald op dit adres.
In mijn woonplaats koste 5L €130,= in weesp 20L 195,=
nog bedankt voor de tip.
Ik ben blij dat ie binnen ligt. Buiten waren deze werkzaamheden vandaag niet mogelijk geweest.
Onderwaterlijn en romp in de coating gezet.
Vrouw lief ook al net zo druk. Zij mag SB doen.
Deuken, tussen de spanten die je ziet, heb ik er niet ingevaren hoor! was al.
Is alleen te veel om even te plamuren. (laten zitten dus)
Beste deuk ,kan je hem niet van binnenuit naar buiten pompen, bijvoorbeeld met een krik of hydraulische pomp.Als je er binnen tenminste nog bij kan.De boot krijgt al mooi kleur,succes.Gr.René (De Stoere).