Goedenavond allen, weer een update van Tadi 3

.Vandaag verder aan Daatjes koelsysteem gehobbyd eerst het water er maar uit laten lopen, ging niet vanzelf want toen ik het aftap kraantje helemaal uitgedraaid had: geen druppel

.Beetje geprikt met een ijzerdraadje, nog niks, beetje druk gemaakt via de vulopening, volle straal prut door mijn schone vetloods !

(je hebt van die dagen), daarna water zoveel er in gegaan was

. Na de aftap de thermostaat uitgebouwd, het huis met vier bouten waarvan er drie met 6/7 ringen onder de kop VAST zaten

. Maar de aanhouder wint en toen ik termo van dichtbij kon bekijken heb ik hem gelijk in een pot gemikt om hem thuis grondig te badderen

,was een beetje vuil/vet en wat er nog meer in zo`n kar rondzwerft aan zijn jas blijven plakken. Hij heeft inmiddels 1,5 uur in de pure schoonmaak azijn en een uur in de ontkalker gezwommen, hij blinkt weer als een hondekul in de maneschijn en bij het opkoken ging hij keurig open en weer dicht het is er een van 74 gr( staat erop). Morgen weer monteren( hij staat nu in 20 liter water om na te spoelen), koelvloeistof vullen en weer maar eens kijken hoe de koeling verloopt, want ik blijf toch twijfelen aan de gemixte signalen van lamp en meter, als alles verder schoon en op peil is kan ik de sensor opzoeken die de zaak voor de gek houdt

in een eerder draadje zei iemand dat ik al een eind op weg was met revisie, maar daar gaat het inderdaad ERG op lijken

.De vetkuilvraag is een herhaling: kan iemand mij op weg helpen met een schema wat betreft de elektriek van dynamo naar start-/huishoudaccu via een Cyrix en een hoofdschakelaar op het dashboard,ben benieuwd of mijn gedachten hier over kloppen

, voor nu : wordt vervolgd, groet Ad