Dan zou ik het zo laten zoals het is, je hebt geen waterlekkage en de temperatuur van de schroefas loopt niet alarmerend hoog op.
Lekker varen, en genieten, het nu het weer er voor.
René
onderstuur: je raakt met de voorkant het hek
overstuur: je raakt met de achterkant het hek
pk: hoe hard raak je het hek
koppel: hoe lang neem je het hek mee, nadat je het geraakt hebt
Die tablet zorgt waarschijnlijk voor een constante druk op je vetreservoir. Dat is niet hoe het met een manuele vetpomp werkt, maar mijn gevoel zegt me dat jou systeem beter is om lekkages te vermijden.
Aangezien de temperatuur binnen de perken blijft zou ik me niet teveel zorgen maken. Het enige risico dat je loopt is dat je vet toch te vloeibaar wordt, dat kan je makkelijk eens testen met een beetje vet en een thermometer. Weet je meteen ook vanaf welke temperatuur je risico loopt.
ik hield van haar, maar ben het bijna allemaal kwijt...
buggyrene schreef:Dan zou ik het zo laten zoals het is, je hebt geen waterlekkage en de temperatuur van de schroefas loopt niet alarmerend hoog op.
Lekker varen, en genieten, het nu het weer er voor.
René
Kijk, dat is tenminste een advies waar ik mij probleemloos aan kan houden!
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
johan schreef:Die tablet zorgt waarschijnlijk voor een constante druk op je vetreservoir. Dat is niet hoe het met een manuele vetpomp werkt, maar mijn gevoel zegt me dat jou systeem beter is om lekkages te vermijden.
We gebruiken het aan boord (baggerschepen) om de assen van diverse pompen te smeren en af te dichten.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)