Ik heb m'n besluit genomen, moet ook wel, ik breng de boot dit najaar naar een jachtwerf om onder meer goed hiernaar te laten kijken.
Er zijn trouwens nog wel een paar dingetjes die ook op mijn lijstje staan en waar naar gekeken c.q. gerepareerd of vervangen moet worden.
Zal wel weer ff auw doen in de portemonnee, maar belangrijkste is dat ik weer klaar ben voor volgend seizoen.
Alleen .... waar breng ik mijn boot heen? Ik heb twee bedrijven waar ik in het verleden mijn boot heb gebracht voor werkzaamheden, maar twijfel welke ik zal kiezen. Dat is meer persoonlijk. Dat bij de ene het uurtarief wat hoger ligt dan bij de ander vindt ik minder belangrijk.
Ik ga er zowiezo vanuit dat het, met alles wat ik wil laten doen, toch wel weer een behoorlijk bedrag zal zijn. Ik heb er op voorhand 1500 euro voor ingecalculeerd. Ben benieuwd of het hieronder blijft.
Maar ja, boot varen kost geld, een ouwe boot nog meer, en als je niet zo handig bent als ik, dan nog meer haha.
Wat ik wel hoop is telkens wat meer te leren.
Bedankt voor jullie bijdragen, ik zal ze meenemen in het gesprek met het bedrijf.
Kan ik gelijk v4agen of zij nog weten of die ouwe vdo dtn toerenteller is bij te stellen, heb ik dat ook meteen opgelost