Neen, ik bedoel het gehele luik opnieuw maken.
Dat heeft geresulteerd in een nieuw luik láten maken.
Nieuw schuifluik maken.
Moderators: sailor wim, frank
- Marie Christina
Re: Nieuw schuifluik maken.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
- Marie Christina
Nou, dit is het dan geworden.

Niet het mooiste wat ik ooit gefabriceerd heb, ik heb niet geplamuurd dus je ziet de randen nog, maar ik wilde het waterdicht hebben.
Nu eens prakkidenken wat voor overkapping erover ga maken.
Ideeën genoeg gespuid hier, dus daar kan het niet aan gaan liggen.

Niet het mooiste wat ik ooit gefabriceerd heb, ik heb niet geplamuurd dus je ziet de randen nog, maar ik wilde het waterdicht hebben.
Nu eens prakkidenken wat voor overkapping erover ga maken.
Ideeën genoeg gespuid hier, dus daar kan het niet aan gaan liggen.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Wat ik er van vind ik niet belangrijk.Marie Christina schreef: ↑wo 31 jul 2024 13:55 Niet het mooiste wat ik ooit gefabriceerd heb, ik heb niet geplamuurd dus je ziet de randen nog, maar ik wilde het waterdicht hebben.
Het belangrijkste is ,of jij er mee kunt leven dat het nu zo is.
Mijn vader zei altijd , Wie hard loopt ,die ziet het niet, en wie langzaam loopt ,denkt er niet aan".
Met vriendelijke groet,
Wybren.
Wybren.
-
Menno, mocht je besluiten om een rvs plaat te laten maken, informeer dan eens bij plaatopmaatwinkel.nl.
Zit vlakbij mij hier in het Westland, in de Lier.
Die kunnen plaat leveren in alle diktes, dus ook 1 mm, en ook bewerken, dus randen omzomen moet volgens mij kunnen.
Ik heb daar pasgeleden een nieuwe rvs plaat besteld voor mijn dashboard en meteen met gaten erin laten maken.
Geen idee wat zo'n plaat voor jou luik met omgezoomde randen zou kosten, maar een offerte vragen kost niks.
Verzenden doen ze ook, maar eventueel zou ik het ook kunnen ophalen en meenemen naar Friesland voor je.
Als het niet te groot is ... moet wel in m'n auto passen.
Zit vlakbij mij hier in het Westland, in de Lier.
Die kunnen plaat leveren in alle diktes, dus ook 1 mm, en ook bewerken, dus randen omzomen moet volgens mij kunnen.
Ik heb daar pasgeleden een nieuwe rvs plaat besteld voor mijn dashboard en meteen met gaten erin laten maken.
Geen idee wat zo'n plaat voor jou luik met omgezoomde randen zou kosten, maar een offerte vragen kost niks.
Verzenden doen ze ook, maar eventueel zou ik het ook kunnen ophalen en meenemen naar Friesland voor je.
Als het niet te groot is ... moet wel in m'n auto passen.
- Marie Christina
Dank voor de tip die ik even in het achterhoofd houd gezien de toch wel aanzienlijke kosten.
Voorlopig gaan we eerst een door tentje maken van een fietshoes en fiberglas tentstokken.
Kan ik zo bij ons in het dorp halen en is met een paar tientjes betaald.
Waait wellicht met de eerste de beste storm kapot, maar dan verzinnen we dan wel weer iets.
Ons geldboompje in de tuin is bij de vorige storm omgewaaid, namelijk.
We hebben een nieuwe gepland, maar die wil nog niet echt vruchten afwerpen.
Voorlopig gaan we eerst een door tentje maken van een fietshoes en fiberglas tentstokken.
Kan ik zo bij ons in het dorp halen en is met een paar tientjes betaald.
Waait wellicht met de eerste de beste storm kapot, maar dan verzinnen we dan wel weer iets.
Ons geldboompje in de tuin is bij de vorige storm omgewaaid, namelijk.
We hebben een nieuwe gepland, maar die wil nog niet echt vruchten afwerpen.