De VDO teller hoort er niet standaard in en eventueel kan er in het kleine gat nog een Temp. klokje.
Om dit bij een bedrijf tegen uurtarief te laten doen is me te kostbaar.
Wie kan me helpen?

Moderators: sailor wim, frank
Moe je nagaan. En het is niet eens kerst!wolf1 schreef: Als je met die boot naar Brabant komt en je leverd zelf de onderdelen, wordt het gratis en voor niets gemaakt !
Gr. Wolf1
Whauw! Da's wel een héél mooi aanbod! maar ik mis helaas écht de tijd om dat stuk te varen.wolf1 schreef: Als je met die boot naar Brabant komt en je leverd zelf de onderdelen, wordt het gratis en voor niets gemaakt !
Gr. Wolf1
Met de auto gaat het denk ik niet worden, heb je in de Cheae stelling (watersport forum) verteld dat ik het zelf ook nog leuk moet blijven vinden. Rij al meer dan 40 jaar schade vrij, maar met al die bolle bleke bekkies met een lazergun, flitspalen en traject controles vind ik het allang niet leuk meer. En dan Amsterdam ik moet in één keer alles meebrengen wat ik denk nodig te hebben, dat op zichzelf gaat me al niet lukken en dan parkeren bij jou boot, nog meer bekeuringen.Kees77 schreef:Whauw! Da's wel een héél mooi aanbod! maar ik mis helaas écht de tijd om dat stuk te varen.
- de Temp. teller heb ik nog niet aangeschaft en de juiste zender voor de toerenteller evenmin. Ga ik zsm doen.
Dank voor jullie reacties!