Erik ik ga niet lukraak proberen ik meet wel wat maar geen swr ik heb immers niet zo,n meter
De antenne kabel loopt helemaal binnendoor,dus voor water niet zo bang.
Ik probeer ook wel eerst of ik goede ontvangst heb,voor ik ga zenden.
Ook ga ik eerst op de kabel kijken of het 50 ohm is hoewel ik daar niet aan twijfel
Misschien staat er ook nog wel wat op de antenne zelf,dat zoek ik eerst allemaal nog wel even uit,ik doe niet zomaar wat.
Ik sluit zoveel mogelijk uit
Gr René
Antenne plug marifoon
Moderators: sailor wim, frank
-
Re: Antenne plug marifoon
Klaver vier
Ik heb een SWR meter. Woon in Nieuwkoop en werk in Leiden.
Als je een idee hebt hoe je de meter zou willen lenen?
Als je een idee hebt hoe je de meter zou willen lenen?
-
Nieuwkoop heel erg bedankt voor het aanbod,ik ga eerst is kijken wat ik kan ontdekken,en voor elkaar kan krijgen.
Wat ik er nu van begrijp is,dat als alles origineel is en daar ga ik tot nog toe vanuit er niets is af te stellen en het goed moet werken.
Misschien staat er zelfs gewoon op de antenne wat voor antenne het is,maar ik krijg opeens zo veel informatie dat ik niet eens de tijd heb om het één en ander uit te zoeken.
Mocht ik hem eventueel nog nodig hebben geef ik een pb bericht voorlopig iedereen bedankt,en geef mij even de tijd
Gr René( De Stoere)
Wat ik er nu van begrijp is,dat als alles origineel is en daar ga ik tot nog toe vanuit er niets is af te stellen en het goed moet werken.
Misschien staat er zelfs gewoon op de antenne wat voor antenne het is,maar ik krijg opeens zo veel informatie dat ik niet eens de tijd heb om het één en ander uit te zoeken.
Mocht ik hem eventueel nog nodig hebben geef ik een pb bericht voorlopig iedereen bedankt,en geef mij even de tijd
Gr René( De Stoere)
Klaver vier
- KarelE
- Info: Tinn-silver 450/Suzuki 60pk
Het is ook niet gauw goed op dit forum. Krijg je hulp, dan is het weer te snel en te veel
Kalm an, en rap een beetje......
(Herman Finkers)

Kalm an, en rap een beetje......
(Herman Finkers)
Time's fun when you're having flies
Kermit the Frog.
Kermit the Frog.