isuzu
Moderators: sailor wim, frank
- paure nesci
isuzu
Iemand ervaring met het mariniseren van een 44kw isuzu dieseltje ( zo een uit een opeltje combo b.v. ) (het schijnen beresterke blokjes te zijn.....)
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
- KarelE
- Info: Tinn-silver 450/Suzuki 60pk
Re: isuzu
Peter Borsch uit Zaandam (075-6354223) heeft veel dieseltjes uit verschillende courante schadeauto's gemariniseerd. Vliegwielverzwaring en vliegwielhuisaanpassing draait hij zelf, watergekoeld spruitstuk maakt hij op maat, enz. Ik weet niet of hij het nog doet, maar ik zou er een telefoontje aan wagen.
Groet, Karel
Groet, Karel
Time's fun when you're having flies
Kermit the Frog.
Kermit the Frog.
- paure nesci
thanks, ik heb dat voorheen ook zelf (met succes) met n XUD9 van peugeot gedaan. maar wellicht zijn ze ook in serie ooit door bedrijven als "drinkwaard "ofzo omgebouwd ?
gr Do
gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
die isuzu blokje zijn inderdaad ijzersterk, en heel geschikt voor continue belasting. Als je aan een blokje geraakt dat niet teveel mishandeld is lijkt het me een aanrader om te doen
ik hield van haar, maar ben het bijna allemaal kwijt...
Inderdaad beresterk.
Daarom gebruikt de Yangdong fabriek dit ontwerp en techniek voor hun blokken.
En deze worden onder verschillende namen op de markt gebracht.
In mijn Leidse vlet staat er nu al 6 jaar een,tot volle tevredenheid.
gr Paul
Daarom gebruikt de Yangdong fabriek dit ontwerp en techniek voor hun blokken.
En deze worden onder verschillende namen op de markt gebracht.
In mijn Leidse vlet staat er nu al 6 jaar een,tot volle tevredenheid.
gr Paul