Werd verleden zondag met spoed opgenomen wegens vermoedelijke hartproblemen, onmiddellijk aan de ECG , een inspuiting (bloedverdunning) en een spray in mijn mond ,vervolgens kransslagader onderzoek via de lies allemaal heel professioneel , dan een echografie van mijn hart (mijn vrouw is nu zeker dat ik er een heb

Fietsproef met ECG , wat bloedstalen nemen allemaal op 3 dagen en snel na mekaar, maar... ze vinden niets behalve dat alle ECG resultaten een afwijking hebben .
Dinsdag was ik het goed zat en ben ontslagen met een hartmonitor rond mijn nek , die is nu terug binnen voor evaluatie en vandaag nog eens naar daar voor een MRI scan ...
Ondertussen staat mijn bootmotor wel volledig gereviseerd klaar voor inbouw , en het bootje van Hans dient nog verder afgewerkt, dat heb ik op mij genomen omdat hijzelf dat niet meer aan kan door zijn gezondheid ...
Ik vind het wel ongelooflijk dat 3 cardiologen na al de onderzoeken nog steeds niks zinnig kunnen vertellen en ik (maar vooral Linda) dus ongerust blijf rondlopen en niet goed verder kan.
Linda verbied me om alleen te gaan prutsen aan die bootjes

Soms gaat het niet zoals gepland dus en ik zal dat maar moeten slikken , hoop alleen op tijd klaar te zijn om nog op de geprikte datum te varen...
Zit hier geen glazen bol kijker die de oplossing weet ? buiten Linda boos maken