Collega had een conversatie opgenomen tussen een jacht en de kustwacht. Een heel vreemd schip met heel veel onduidelijke lampjes wat aan het seinen was maar het jacht kreeg geen reactie. Ging om een onbemand productieplatform met RACON
Ja zoiets idd.
Alleen was dit helaas geen mop. Maar de kustwacht meneer reageerde heerlijk droog. " zodra die gaat bewegen mij als eerste ff roepen graag"
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Ik heb "even" (duurde maar een half uur) het Opus bestand dat ik per Whatsapp ontving gestuurd naar mijn e-mail, dit bestand gedownload op de laptop, dit on-line geconvert naar MP3, het MP3 bestand geconvert naar MP4, een foto van het betreffende platform opgezocht, deze toegevoegd aan het MP4 bestand, dit geupload naar mijn JijBuiskanaal en die link nu hier geplaatst. https://youtu.be/BI0_HgebYfg
Nu maar hopen dat het werkt
Zo IT genoeg?
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Nee, dat kan kloppen.
Was nóg een IT moment.
Ik heb dus ook nog dat filmpje gemaakt.
Het is dus"mijn" filmpje dat ik heb geparkeerd op mijn JijBuis kanaal waar ik de filmpjes voor mijn lessen op bewaar.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Hahaha.
Ja, dat is zo.
Maar we hebben er weer een hoop van geleerd.
Vanmorgen wist ik bijvoorbeeld nog niet eens dat er zoiets als een .opus bestand bestond..