Guido, ik ben helaas nog nooit met een boot door Dinant gekomen , wel met mn camper , maar weet er niks van dat ik De Jonge Willem op de gevoelige digitale plaat heb vastgelegd ....
je nieuwe plaatje ga ik zoeken , nog geen idee waar.....
groet Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
RuudMal schreef: ↑di 04 feb 2020 20:33Galathese haven aan de volkerak?
Bingo! Perfecte stopplaats onderweg naar Antwerpen. Op dat bord stond dat je daar niet mocht invaren, maar zoals ik afmeerde beschouwde ik niet als invaren. Dat bord is weer weg inmiddels.
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
paure nesci schreef: ↑di 04 feb 2020 10:30
Guido, ik ben helaas nog nooit met een boot door Dinant gekomen , wel met mn camper , maar weet er niks van dat ik De Jonge Willem op de gevoelige digitale plaat heb vastgelegd ....
Do, ik was in de war met Jo, hier beter bekend als @riverboy.
Sorry Jo, dat je de credits niet kreeg! Nog steeds blij met deze plaat trouwens.
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..