Sorry, niet goed Menno.
We waren hier gestopt om water te tanken en zijn niet verder gevaren omdat voor ons het hier best wel "amusant" was.
Neem dat woord niet al te letterlijk want ik wil je niet op een dwaalspoor zetten.
Groet, Jo
Marie Christina schreef:Men gaat er van uit dat ik weet wat de raadplaat is, Karel.
Dan is het zeker geen Jabbedabbedoebeke.
Want ik heb geen idee waar dat is.
((De raadplaat ook niet trouwens. De details? Die zie ik niet. )
Hoi Menno,
Dat ging nog over de vorige raadplaat, vandaar ook de quote.
Time's fun when you're having flies
Kermit the Frog.
Om de verwarring nog te vergroten; de vorige raadplaat van Dirk van de 'Kromme Balg' was te Jabbeke , op het kanaal van Plassendale naar Nieuwpoort. Ik kon me niet herinneren dat het daar zo breed was.... mooi !
Groetjes Dirk
Dirk schreef:Om de verwarring nog te vergroten; de vorige raadplaat van Dirk van de 'Kromme Balg' was te Jabbeke , op het kanaal van Plassendale naar Nieuwpoort. Ik kon me niet herinneren dat het daar zo breed was.... mooi !
Groetjes Dirk
Brug met kade
Ik heb er tegenover afgemeerd gelegen aan een kade.
En na de oplossing was er een groot Oja gehalte
Gr Wim
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?
Veel meer dan een krom walletje en in de verte een boerderij biedt de foto niet.
Dat boerderijtje staat in de ondergaande zon, het westen dus.
Dan gaan we op de goktoer : peanster Ee.
Kijkend richting Aoldeboarn .
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
@ Dirk en Greta
Nu heb ik m pas! Ik was aan de Nieuwegebrug aan t denken . Dit is tegenover dat restaurantje aan de Stalhille brug. Verdekke ! Zoveel keer gepasseerd daar en niet herkend zo van op de wal...
Groetjes Dirk