"Waar is dit" seizoen 2015-2016
Moderators: sailor wim, frank
Re: "Waar is dit" seizoen 2015-2016
Wat ik al aangaf Ruud, het was niet te moeilijk en denkelijk hebben de meeste van ons daar al gevaren.
Kanaal Steenwijk-Ossenzijl is goed. Ik neem aan dat je ook weet waar op het kanaal wij liggen?
De beurt is voor jou.
Groet, Jo
Kanaal Steenwijk-Ossenzijl is goed. Ik neem aan dat je ook weet waar op het kanaal wij liggen?
De beurt is voor jou.
Groet, Jo
Jo,
Oef, het was gewoon maar een gokje...
hier had ik niet op gerekend ik heb even geen plaat voorhanden. Guido heb jij er een ?
of Jo als jij er nog eentje hebt mag je hem ook plaatsen..
Ruud
Oef, het was gewoon maar een gokje...
hier had ik niet op gerekend ik heb even geen plaat voorhanden. Guido heb jij er een ?
of Jo als jij er nog eentje hebt mag je hem ook plaatsen..
Ruud
Ancora Imparo
Jo,
en ik denk dat je aan het begin van de weerribben ligt komende van steenwijk.
ruud
en ik denk dat je aan het begin van de weerribben ligt komende van steenwijk.
ruud
Ancora Imparo
Nee Ruud, de ligplaats is niet goed.
Ik stel voor dat ik de vraag waar we liggen nog laat staan en degene die hem goed beantwoord mag een nieuwe foto plaatsen.
Bij mij is er voorlopig nog geen gebrek aan foto's en we kunnen Menno altijd nog inschakelen want die arme ziel heeft bij jouw raadplaat de thuiswedstrijd verloren
Groet, Jo
Ik stel voor dat ik de vraag waar we liggen nog laat staan en degene die hem goed beantwoord mag een nieuwe foto plaatsen.
Bij mij is er voorlopig nog geen gebrek aan foto's en we kunnen Menno altijd nog inschakelen want die arme ziel heeft bij jouw raadplaat de thuiswedstrijd verloren

Groet, Jo
- Marie Christina
Jullie puzzelen gewoon te goed. 

"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Menno, als je via Google Maps het kanaal Steenwijk-Ossenzijl gaat bekijken dan moet je naar mijn menig onze ligplaats kunnen vinden en behoor jij ook tot een van goede puzzelaars
Groet, Jo

Groet, Jo
Jo,
is Goed ik hou me even rustig.
Het antwoord zal als het goed is niet lang op zich laten wachten, het kanaal is niet zo groot !
ruud
is Goed ik hou me even rustig.
Het antwoord zal als het goed is niet lang op zich laten wachten, het kanaal is niet zo groot !
ruud
Ancora Imparo
- Marie Christina
Jullie kunnen me nu net zo goed vertellen waar het is
(Hoe dan ook, het lukt me op mijn mobieltje niet om per streetview langs het kanaal te wandelen.
De laptop is voorlopig bezet door de kinderen.
Dus, jullie hebben mijn zegen, hoor. )

(Hoe dan ook, het lukt me op mijn mobieltje niet om per streetview langs het kanaal te wandelen.
De laptop is voorlopig bezet door de kinderen.
Dus, jullie hebben mijn zegen, hoor. )
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Nee Menno, we gaan nog niet vertellen waar het precies is, we geven je de kans om de laptop terug te veroveren en even met Google Maps te kijken. Vindt je het niet dan denk ik dat er nog genoeg anderen zijn die een gok willen wagen. Gok? Nou ja zo moeilijk is het niet.
Groet, Jo

Groet, Jo
- Marie Christina
Nou, ik heb de laptop in mijn bezit.
Jemig, wat zijn er veel plekken aan de Hogeweg met van die paaltjes.
Hier misschien?
https://www.google.nl/maps/@52.8068613, ... 312!8i6656
Jemig, wat zijn er veel plekken aan de Hogeweg met van die paaltjes.
Hier misschien?
https://www.google.nl/maps/@52.8068613, ... 312!8i6656
Ja het is een mooi kanaal om te varen en om er te liggen. Ruud dacht ook al dat het daar zou zijn, maar jullie zitten beiden aan het verkeerde eind van het kanaal.
Menno laat nu de foto met de paaltjes maar komen.
Groet, Jo
Menno laat nu de foto met de paaltjes maar komen.

Groet, Jo
- FransvanNispen
als het niet bij de weerribben is, heb je nog 2 aanlegplaatsen, waar het fietspad dicht langst het water loopt, en waar je dan "onder"een boom kan gaan staan om je foto te nemen.
1: Voor de Hesselingbrug,
2: voor de Thijendijkebrug
beide zijn niet met streetvieuw te zien, dus gok ik de ligplaats vóór de Hesselingbrug, omdat vanaf de brug gezien, de achtergrond beter klopt.
Dat kanaal heb ik trouwens nooit bevaren.
Frans
1: Voor de Hesselingbrug,
2: voor de Thijendijkebrug
beide zijn niet met streetvieuw te zien, dus gok ik de ligplaats vóór de Hesselingbrug, omdat vanaf de brug gezien, de achtergrond beter klopt.
Dat kanaal heb ik trouwens nooit bevaren.
Frans

Rustig aan, dan breekt het lijntje niet
- Marie Christina
Naïef als ik ben dacht ik dat als je op "link foto delen " klikt dat je dan de foto te zien krijgt als je op de link klikt.Riverboy schreef:Ja het is een mooi kanaal om te varen en om er te liggen. Ruud dacht ook al dat het daar zou zijn, maar jullie zitten beiden aan het verkeerde eind van het kanaal.
Menno laat nu de foto met de paaltjes maar komen.![]()
Groet, Jo
Neehehee, Mennootje.
Zó werkt dat niet in computerland .
Als je op " link foto delen ' klikt krijg je een kaart te zien.
Geen foto.
Da's toch logisch?
Ik geef het op mannen.
Mannen mijn excuus, ik was vergeten dat de ligplaats enkel van boven af te te zien is op Google Maps.
Frans heeft goed gegokt en zit in de buurt maar nog een brug te ver.
Ik wil het niet langer gaan rekken want nu is het wel duidelijk waar we liggen.
Wij liggen gezien vanuit Steenbergen aan het beging van het kanaal aan de rechterzijde aan de Hooidijk met verderop de Tijendijkebrug.
Frans aan jou de eer.
Groet, Jo
Frans heeft goed gegokt en zit in de buurt maar nog een brug te ver.
Ik wil het niet langer gaan rekken want nu is het wel duidelijk waar we liggen.
Wij liggen gezien vanuit Steenbergen aan het beging van het kanaal aan de rechterzijde aan de Hooidijk met verderop de Tijendijkebrug.
Frans aan jou de eer.
Groet, Jo