"Waar is dit" 2016-'17 deel 1
Moderators: sailor wim, frank
Re: "Waar is dit" 2016-'17 deel 1
Verhip een foutje, ik had Vianen al eerder genoemd. Moet nog even de juiste locatie zoeken. Kom morgen met mijn oplossing.
Groet, Jo
Groet, Jo
Ben benieuwd Jo
Terust
geert
Terust
geert
Ok, merwedekanaal benoorden de lek, tussen de zuidersluis en de rijhuizerbrug (beter bekend als de blauwe brug) in nieuwegein.walvis schreef:Nou stevedem
geert
Feitelijk mag je daar niet liggen, is voor beroeps.
Wachtplaats voor de brug is aan de overzijde ( zowat bij m'n voortuin

===================
Groet, Steve
Lowland Neth Ship 61ft
===================
Groet, Steve
Lowland Neth Ship 61ft
===================
Waarom mag ik daar niet liggen .
De Titanic is beroeps volledig ingeschreven en voor zien van cbb keur .
Wij liggen hier regelmatig gaan aan het infuus zwemmen in merwestein en naar de nettomarkt.
Stevedem voor jou

De Titanic is beroeps volledig ingeschreven en voor zien van cbb keur .
Wij liggen hier regelmatig gaan aan het infuus zwemmen in merwestein en naar de nettomarkt.
Stevedem voor jou
OK, dan mag je er wel liggen inderdaad
Maar voor het zwemmen in merwestein kan je een stuk dichterbij komen hoor.... klein stukje hollandsche ijssel op, voorbij de 1ste brug aanleggen.
En bij deze de nieuwe raadplaat....
Ben wel de rest van de dag buiten de deur.....

Maar voor het zwemmen in merwestein kan je een stuk dichterbij komen hoor.... klein stukje hollandsche ijssel op, voorbij de 1ste brug aanleggen.
En bij deze de nieuwe raadplaat....
Ben wel de rest van de dag buiten de deur.....

===================
Groet, Steve
Lowland Neth Ship 61ft
===================
Groet, Steve
Lowland Neth Ship 61ft
===================
- paure nesci
Ik zie n molen.....
ff zoeke !
Gr Do
ff zoeke !
Gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
[quote="stevedem"]OK, dan mag je er wel liggen inderdaad
Dat is bekend maar daar is geen infuus aan sluiting.
geert

Dat is bekend maar daar is geen infuus aan sluiting.
geert
Hollandse ijssel binnen de waaiersluis.
geert
geert
Ok, merwedekanaal benoorden de lek, tussen de zuidersluis en de rijhuizerbrug (beter bekend als de blauwe brug) in nieuwegein.
)[/quote]
Kijk en daar heb ik dus niet gezocht omdat ik altijd netjes op de pleziervaart plaatsen lig. Lijkt me wel handig om aanspraak op een beroepsplaats te kunnen maken kan je altijd kiezen
Groet,
Jo

Kijk en daar heb ik dus niet gezocht omdat ik altijd netjes op de pleziervaart plaatsen lig. Lijkt me wel handig om aanspraak op een beroepsplaats te kunnen maken kan je altijd kiezen

Groet,
Jo
Ok, merwedekanaal benoorden de lek, tussen de zuidersluis en de rijhuizerbrug (beter bekend als de blauwe brug) in nieuwegein.
)[/quote]
Groet,
Jo

Groet,
Jo
walvis schreef:Hollandse ijssel binnen de waaiersluis.
geert
Dat was een vlotte...
Dacht wel dat ie te makkelijk zou zijn...
===================
Groet, Steve
Lowland Neth Ship 61ft
===================
Groet, Steve
Lowland Neth Ship 61ft
===================
Het is hier prachtig.
Succes Geert.

Succes Geert.

Geert,
Foto zeer mooi genomen met weinig details. Ik dacht dat het ergens op de beneden rivieren of Volkerak zou zijn. Maar op eens zag ik wat bekends. Hoe vreemd dan ook de dijk met de meerpalen.
Ik heb even gekeken met google maps en zelfs het blauwe schip staat op de foto.

Het is in de kop van de haven van Wageningen waar wij met onze plezierbootje niet mogen liggen maar Geert uiteraard wel met zijn geregistreerd vaartuig.
gr
Ruud
Foto zeer mooi genomen met weinig details. Ik dacht dat het ergens op de beneden rivieren of Volkerak zou zijn. Maar op eens zag ik wat bekends. Hoe vreemd dan ook de dijk met de meerpalen.
Ik heb even gekeken met google maps en zelfs het blauwe schip staat op de foto.

Het is in de kop van de haven van Wageningen waar wij met onze plezierbootje niet mogen liggen maar Geert uiteraard wel met zijn geregistreerd vaartuig.
gr
Ruud
Ancora Imparo
- Marie Christina
Daar heb ik in 1993 nog eens boomstammen gelost ("props" ) voor de Parenco papierfabriek.
Dat was met [url]http://www.shipspotting.com/photos/midd ... 26.jpg/url] Deze coaster.
Ik herkende het duidelijk niet.
(Edit: dat linkje plaatsen beheers ik kennelijk nog niet helemaal. Er had alleen Deze coaster moeten staan.
Dat was met [url]http://www.shipspotting.com/photos/midd ... 26.jpg/url] Deze coaster.
Ik herkende het duidelijk niet.
(Edit: dat linkje plaatsen beheers ik kennelijk nog niet helemaal. Er had alleen Deze coaster moeten staan.

Laatst gewijzigd door Marie Christina op wo 28 dec 2016 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
- varg
- Info: 'Varg'
LBD 9,62 m x 3.46 m x 0.80 m
Doorvaarthoogte gestreken mast: 1.95 m
Motor: Yanmar 4JH4E 53pk mech.kk.
Petje af Ruud! Voor mij is Wageningen bekend terrein (Bij Vada is het toch leuker dan in de industriehaven) maar ik zat er helemaal naast, was inderdaad ook bij de monding van de Steenbergse Vliet aan het zoeken! En ja...als je het weet dan zie je het gelijk! (Johan Cruyiff?)
Groet, Arnold
Groet, Arnold