Waar is dit seizoen '23-'24
Moderators: sailor wim, frank
- Marie Christina
Re: Waar is dit seizoen '23-'24
Ik heb er op zitten kauwen en herkauwen maar herken de smaak van de hint niet, helaas.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Wim wist de hint blijkbaar wel direct te interpreterenMarie Christina schreef: ↑zo 26 nov 2023 22:03 Ik heb er op zitten kauwen en herkauwen maar herken de smaak van de hint niet, helaas.

Mijn 1e Hint samen met Wims opmerking moet toch snel een duidelijk herkenbare smaak (lees: lokatie) opleverensailor wim schreef: ↑zo 26 nov 2023 19:01 Hoi Cees,
Ik ga het fiets en lees plezier niet verder bederven voor de mede zoekers.
Groeten Wim

HINT 2 Als diepgang en breedte van Jinny's kotter niet te heftig is, is plekje misschien zelfs met de kotter bereikbaar. Zou wel lachwekkendplaatje zijn

Laatst gewijzigd door Beemer op zo 26 nov 2023 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Cees,
Dan wordt het aan de grecht bij het pontje en ook dichtbij gemaal kamerik?
Een vaarwater wat ik nog niet gevaren heb. Wat zijn de max afmetingen voor dit vaarwater?
Vergunningplichtig?
Dan wordt het aan de grecht bij het pontje en ook dichtbij gemaal kamerik?
Een vaarwater wat ik nog niet gevaren heb. Wat zijn de max afmetingen voor dit vaarwater?
Vergunningplichtig?
Ancora Imparo
Yeb, Ruud. Inderdaad de 1e haakse bocht naar stuurboord in de Grecht vanaf Woerden gezien. Ter hoogte waar de Oude Mije in de Grecht uitmondt. net onder het kabelpontje aldaar.
Het ‘najaars’ plekje waarvan Wim een aantal weken terug al over sprak.
Een leuk verbindingswater om van de Oude Rijn (Woerden) naar de Amstel (Uithoorn, A’dam) te gaan. Geen vergunningen, smalste brug is iets van 5 meter.
Jij graag volgende foto
Een leuk verbindingswater om van de Oude Rijn (Woerden) naar de Amstel (Uithoorn, A’dam) te gaan. Geen vergunningen, smalste brug is iets van 5 meter.
Jij graag volgende foto
- sailor wim
Hoi Cees,
Het was of is een fijn plekje, wij waren gisteren in Vlaardingen op visite bij de vriendin van mijn vrouw. Zij was ook daar een keer gast aan boord en het was voor haar een mooie herinnering.
Alleen paste zij voor de Cognac. Wij 3en konden op het brede gangboord gedeelte naast elkaars zitten in de zon uit de wind wist zij nog.
Op naar de volgende zoekplaat.
Groeten Wim
Het was of is een fijn plekje, wij waren gisteren in Vlaardingen op visite bij de vriendin van mijn vrouw. Zij was ook daar een keer gast aan boord en het was voor haar een mooie herinnering.
Alleen paste zij voor de Cognac. Wij 3en konden op het brede gangboord gedeelte naast elkaars zitten in de zon uit de wind wist zij nog.
Op naar de volgende zoekplaat.
Groeten Wim
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?
- Marie Christina
Zelfs na de uitleg proeft de hint nog naar niets bij mij
Ik lees plaatsen en namen van watertjes waar ik nog nooit van gehoord heb, laat staan dat ik er geweest ben.
Maar goed,
Ik ben even afgestapt om een broodje te eten en wat te drinken, benieuwd waar ik nu heen ga

Ik lees plaatsen en namen van watertjes waar ik nog nooit van gehoord heb, laat staan dat ik er geweest ben.
Maar goed,
Ik ben even afgestapt om een broodje te eten en wat te drinken, benieuwd waar ik nu heen ga

"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
-
- Info: Eigenaren van ms Twei Woiven bj xxxx en ms Twei Woiven sr bj 1946 als TX24
BHS nummer 15401 - Contacteer:
Helaas, met 2.40 diepgang en 5.50 breed gaat dat niet worden, moeten we het andere schip voor pakken..Beemer schreef: ↑zo 26 nov 2023 22:47 Yeb, Ruud. Inderdaad de 1e haakse bocht naar stuurboord in de Grecht vanaf Woerden gezien. Ter hoogte waar de Oude Mije in de Grecht uitmondt. net onder het kabelpontje aldaar.
Jij graag volgende foto
Even voor de securigheid, onze kotter meet,
20.13 lang
5.50 breed
2.40 diep
12.00 kruiphoogte
ons andere scheepje is,
12.00 lang
4.00 breed
1.20 diep
2.85 kruiphoogte
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
73, Mirjam & Jinny
73, Mirjam & Jinny
- Marie Christina
Jinny heeft een rederijtje. 

-
- Info: Eigenaren van ms Twei Woiven bj xxxx en ms Twei Woiven sr bj 1946 als TX24
BHS nummer 15401 - Contacteer:
En dan heb ik het zeilscheepje van 5 meter al weggedaan...

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
73, Mirjam & Jinny
73, Mirjam & Jinny
- Marie Christina
Oei, dat ziet eruit als een heel eind fietsen.
Kan ik beter eerst de trein nemen?
Kan ik beter eerst de trein nemen?
menno,
ik denk dat het meevalt, maar is wel buiten jouw jachtjes vaargebied
ik denk dat het meevalt, maar is wel buiten jouw jachtjes vaargebied
Ancora Imparo
- Marie Christina
En toch kriebelt het...
Ik ben hier geweest.
Althans, hier of wat er op lijkt.
Fluks de fiets op, dan
Ik ben hier geweest.
Althans, hier of wat er op lijkt.
Fluks de fiets op, dan
Kom maar op menno,
fiets een beetje door, dat is voor jou geen moeite als doorgewinterde racefietser,en blijf de overige fietsers voor. En weet je bent niet alleen google is ook je vriend
fiets een beetje door, dat is voor jou geen moeite als doorgewinterde racefietser,en blijf de overige fietsers voor. En weet je bent niet alleen google is ook je vriend
Ancora Imparo
Lastig, het kwartje valt niet direct bij me
Toch komt het me ergens bekend voor
Lijkt het dat het watertje waar je ligt, haaks op en groter water uitkomt?
In Nederland?
Eens even een nachtje over na denken.

Toch komt het me ergens bekend voor

Lijkt het dat het watertje waar je ligt, haaks op en groter water uitkomt?
In Nederland?
Eens even een nachtje over na denken.