Na wat internetaal onderzoek op kleine zelfstandige gemeenten kom ik uit op Roozendaal.
(Kan je daar überhaupt met een boot komen en is iedereen van ons daar dan wel eens geweest?)
Kortom...
Niet goed.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Beemer schreef: ↑do 23 nov 2023 18:51
1. ik lig in een haven(monding); (dus niet bij een sluis of DIRECT AAN een doorgaand watertje)
NIET bij doorgaand vaarwater dus.
3. het doorgaande vaarwater ligt dwars op de havenmonding (ok, dat vind je meer )
Punt 3 is NIET in overeenstemming met punt 1.
Niet in het Noorden.
Maar ligt het ten noorden van de lijn Lelystad - Coevorden?
Ok beste Wybren, jij je punt. Tekst gewijzigd in : dus NIET bij sluis of DIRECT AAN een doorgaand watertje
Maar als we zo gaan z....., vergaat bij mij de lol en is dit mijn laatste plaat. Succes allen.
Nou niet gelijk boos worden, want ik krabbelde ook wel even achter mijn oren.
Toegegeven, Wybren's opmerking komt wat bot over, maar is niet zo bedoeld.
Dus niet terugtrekken.
Ik zit net zo lekker op de fiets.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Beemer schreef: ↑vr 24 nov 2023 15:43
Water is onderdeel van een aantal aaneengesloten meren.
Goede hint ,daar kunnen we iets mee.
Kom je er voorbij vanaf Eiland Hooft (Hollandse brug) naar de Reevesluis?
Yeb, maar ga je nu met dit baggerweer echt helemaal vanaf het IJmeer (het Hooft) naar de Reevesluis 'fietsen'? Nou laat ik dan vanwege dit slechte weer vertellen dat het inderdaad op de Randmeren is, IJmeer kun je vergeten.
Zelfstandige gemeente, en, dat is volgens mij een hint, ik kan er komen met de kotter....
Ik ga fietsen..
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
Zeewolde, aanloophaven/havenkade...
Ik denk inderdaad dat ik daar gemakkelijk komen kan...
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
Klopt, ik ben vorig jaar van Harderwijk naar Urk gevaren via het IJmeer, omdat er een brug uit lag op de korte route.
Ik weet dus dat ik er komen kan.
Twei Woiven schreef: ↑vr 24 nov 2023 16:54
Zeewolde, aanloophaven/havenkade...
Ik denk inderdaad dat ik daar gemakkelijk komen kan...
Top Jinny, helemaal juist. Kunnen we gelukkig allemaal thuis achter de kachel blijven zitten .
Vooral voor Menno ben ik blij, hij moest anders een stuk extra fietsen vanuit het Noorden, en met verkleumde vingers gaat dat later op zijn hobbyzolder niet lukken
Overigens moest ik laatst ook even fors nadenken bij deze foto (die ik een tijdje terug in mijn mapje "te plaatsen foto's" had gemikt; ja ik heb nog wel wat foto's voor jullie