Waar is dit seizoen '23-'24
Moderators: sailor wim, frank
-
- Info: Eigenaren van ms Twei Woiven bj xxxx en ms Twei Woiven sr bj 1946 als TX24
BHS nummer 15401 - Contacteer:
Re: Waar is dit seizoen '23-'24
12 meter, er kan niks plat..
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
73, Mirjam & Jinny
73, Mirjam & Jinny
- paure nesci
Oeps.....dan valt er veel mooi vaarwater af,
maar aan de andere kant zijn de wereldzeeën wel weer toegankelijk. 

Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
-
- Info: Eigenaren van ms Twei Woiven bj xxxx en ms Twei Woiven sr bj 1946 als TX24
BHS nummer 15401 - Contacteer:
Daarom hebben we ook nog het andere scheepje...
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
73, Mirjam & Jinny
73, Mirjam & Jinny
Ok 12 meters, dan denk ik dat het plekje waar ik op foto heb aangemeerd ook gewoon voor Jinny met beide schepen bereikbaar. Vermits diepgang Max rond 3 meter.
- Marie Christina
Niet het geringste vermoeden.
Eigenlijk zie ik niet zoveel...
Eigenlijk zie ik niet zoveel...
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Geen Strooppot! Overigens denk ik niet dan de Strooppot en de Rietbaan 3 meter diepgang hebben (én eerder zei ik al dat Jinny met haar kotter er kon komen)

Plek waar ik nu lig, kent echt iedereen! Denk dat 95% van varend Nederland deze plaats wel eens heeft aangedaan.
- Marie Christina
Da's een boute uitspraak! 

"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Dan behoor ik vast bij die 5%.

Maar ergens komt zoiets bekend voor.
Het hek links ,is dat van een wachtsteiger bij een sluis?
Met vriendelijke groet,
Wybren.
Wybren.
Ha, ha, Ik hoor later wel of je hier wellicht toch wel eens bent geweest

Geen sluis in de buurt, hek is enkel dat een argeloze wandelaar niet in het water valt

Groet, Cees
HINT: ik lig hier in de havenmonding van een zelfstandige Nederlandse gemeente met een relatief geringer aantal inwoners, met de kop van het schip naar het dwarsgelegen doorgaande vaarwater.
Laatst gewijzigd door Beemer op do 23 nov 2023 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
huh?
Ik denk dat het een haven o.i.d. is ,dat afgebakend is met een aan weerzijden geplaatste damwand, met daarbovenop aan elke zijde, een lamp.
Ik heb het eerder gezien , maar waar dat was ,weet ik niet meer.
Ik vermoed ergens in het Noorden.
Met vriendelijke groet,
Wybren.
Wybren.
- Marie Christina

Beste Meno,
Wel goed lezen, niet 1 hint, maar wel zelfs 3 hints geef ik in voorgaand bericht:
1. ik lig in een haven(monding); (dus niet bij een sluis of een doorgaand watertje)
2. dit in een zelfstandige gemeente met relatief weinig inwoners; (zelfstandig, dus vanaf moment van oprichting en dus ook geen samengestelde gemeente; zijn er niet veel in Nederland!)
3. het doorgaande vaarwater ligt dwars op de havenmonding (ok, dat vind je meer

Succes allen, groet Cees