Waar is dit seizoen '17 - '18
Moderators: sailor wim, frank
Re: Waar is dit seizoen '17 - '18
Ook geen ransleat
Net even gekeken. Het is vlak bij of aan een andere sloot in de buurt van de ransleat.....
Net even gekeken. Het is vlak bij of aan een andere sloot in de buurt van de ransleat.....
heb je een prachtig verhaal, probeert er iemand anders een touw aan vast te knopen....... 

Lig je met de boot waar het gele pijltje is?
Dat is naast de Fokkesleat.Rechts van je, loopt de Koaidyk

De foto vertekend namelijk heel erg.
Je zou namelijk denken dat je achter een wal ligt,maar je ligt vlak bij de uitgang.
En je vaart tussen het boompje rechtsachter,en de rietkraag linksachter met je boot daar tussendoor.
Het boompje staat namelijk aan de overkant van de ingang.
En de woning die je ziet,staat aan de Piet Miedemaweg .
(Maar goed,ik kan er ook helemaal naast zitten natuurlijk)
Dat is naast de Fokkesleat.Rechts van je, loopt de Koaidyk

De foto vertekend namelijk heel erg.
Je zou namelijk denken dat je achter een wal ligt,maar je ligt vlak bij de uitgang.
En je vaart tussen het boompje rechtsachter,en de rietkraag linksachter met je boot daar tussendoor.
Het boompje staat namelijk aan de overkant van de ingang.
En de woning die je ziet,staat aan de Piet Miedemaweg .
(Maar goed,ik kan er ook helemaal naast zitten natuurlijk)
Met vriendelijke groet,
Wybren.
Wybren.
Tada! Klopt helemaal Waterman. Jij hebt gewonnen.
Wij hadden een plekje besproken op deze camping voor een paar dagen om op visite te gaan bij mijn vader. Die stond op deze camping. We kregen dit plekje aangeboden en waren er helemaal gek van. Dat laatste stuk van de landtong os compleet voor jezelf met een gigantische mooie steiger en grasveldje. Van hieruit hebben wij ook naar het skutsje zeilen gekeken. Bijna de gehele vloot lag voor ons ten anker. Geweldig om mee gemaakt te hebben!
Nu weer op naar de volgende raadplaat!
Wij hadden een plekje besproken op deze camping voor een paar dagen om op visite te gaan bij mijn vader. Die stond op deze camping. We kregen dit plekje aangeboden en waren er helemaal gek van. Dat laatste stuk van de landtong os compleet voor jezelf met een gigantische mooie steiger en grasveldje. Van hieruit hebben wij ook naar het skutsje zeilen gekeken. Bijna de gehele vloot lag voor ons ten anker. Geweldig om mee gemaakt te hebben!
Nu weer op naar de volgende raadplaat!
heb je een prachtig verhaal, probeert er iemand anders een touw aan vast te knopen....... 

- Marie Christina
Zie je wel?
Zoals ik al zei meerdere keren per seizoen kom ik daar langs.
Maar ja, ik heb het plekje nooit vanuit het perspectief van de raadplaat gezien.
Zoals ik al zei meerdere keren per seizoen kom ik daar langs.

Maar ja, ik heb het plekje nooit vanuit het perspectief van de raadplaat gezien.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
- paure nesci
Maar t was wel n mooi zoekplaatje !
gr Do
gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
- Marie Christina
Dat dan weer wel.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Ik heb gewoon gezocht naar een steigertje die de vorm heeft als op je foto,en op de vorm van de woning.Peter-J schreef:Tada! Klopt helemaal Waterman. Jij hebt gewonnen.
En toen kwam ik uiteindelijk bij deze plek uit.
Zet jij dan maar eens een mooi vervolg plaatje hier neer.Marie Christina schreef:Zie je wel?
Zoals ik al zei meerdere keren per seizoen kom ik daar langs.![]()
Ik ben elders,en kan niet bij mijn fotoos.
Met vriendelijke groet,
Wybren.
Wybren.
- Marie Christina
Het lukt me niet hier een plaatje van te maken.....
- Marie Christina

Verdomd! gelukt.
Al weet ik niet meer precies hoe.
Typisch zo'n plaatje dat als je er ooit geweest bent, je verzucht: "Pff, had je geen andere?"
Zo niet, dan wordt het nog aardig puzzelen, denk ik.
- paure nesci
jahahaaa, nou en of......
hoeveel zeilscholen zijn er wel niet in Friesland.......
pffff......ik herken t niet maar , " google is your friend " zeggen ze wel eens......
we gaan zoeken
gr Do
hoeveel zeilscholen zijn er wel niet in Friesland.......
pffff......ik herken t niet maar , " google is your friend " zeggen ze wel eens......
we gaan zoeken
gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
- Marie Christina
Daarom zeg ik ook nooit: "Makkie". Want dat is het alleen als je het weet.
Toch?
("Je siet ut pas as je 't begijpt".)
Zoek ze.
Toch?
("Je siet ut pas as je 't begijpt".)
Zoek ze.

- Marie Christina
Nu al aan een hint toe, mannen?
Of hebben jullie weekend?
Of hebben jullie weekend?
- sailor wim
Hoi Menno.
Zit de hele dag achter de pc..niet te zoeken maar een vaarverslag te schrijven van 2016 voor het wsv clubblad.
Gr Wim
Zit de hele dag achter de pc..niet te zoeken maar een vaarverslag te schrijven van 2016 voor het wsv clubblad.
Gr Wim
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?
- Marie Christina
Da's ook heel belangrijk, Wim.
Ik kom niet verder dan Friesland. ....