Waar is dit seizoen '23-'24
Moderators: sailor wim, frank
-
- Info: Eigenaren van ms Twei Woiven bj xxxx en ms Twei Woiven sr bj 1946 als TX24
BHS nummer 15401 - Contacteer:
Re: Waar is dit seizoen '23-'24
Ik zou bijna denken, Hargervaart, maar dan mis ik de duinen, en het moet meer dan 50 jaar oud zijn, want de kerk in Catrijp is reeds sinds lang gesloopt...
Ergo, dat is 'm niet.
Ergo, dat is 'm niet.
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
73, Mirjam & Jinny
73, Mirjam & Jinny
Hint: We liggen hier vast aan een steiger, na eerst rond te zijn gegaan, want 100 meter verderop loopt het smalle vaartje dood.
Ik zit al een poosje te denken aan Spakenburg op de achtergrond.
Torens betekenen kerken,en waar anders staan grote kerken dan in Spakenburg.
Op de voorgrond een oude zeedijk?
Daarachter een binnendijks kanaal t.b.v vroegere handelsvaart.
Met vriendelijke groet,
Wybren.
Wybren.
Geen Spakenburg
Hints: - beslist nog druk bezochte kerken, - geen oude zeedijk, - hier geen (vroegere) handelsvaart, is m.i. slechts een afwateringswatertje.
Beemer,
Afwateringskanaal, loopt dood?
Loop het dood omdat er aan het einde een gemaal staat?
Afwateringskanaal, loopt dood?
Loop het dood omdat er aan het einde een gemaal staat?
Ancora Imparo
Ik sprak eerder niet over een kanaal! Het is slechts een zeer kort afwateringswatertje met inderdaad wel een klein gemaal.
Op vrijwel alle Waterkaarten en ja zelfs ook op Googlemaps is de plek waar ik lig als officiële haven terug te vinden. Ook met een eigen naam aangegeven. De lengte van de steiger schat ik tussen de 50 en 75 meter, aan de overzijde van het watertje kun je tegen de wal liggen. En dus geen Noord Holland, überhaupt niet in het westen van het land.
Effe nadenken allen, dit weten jullie
Effe nadenken allen, dit weten jullie

In het dorp op de achtergrond, zitten daar een tapijt fabriek en een veevoederfabriek?
Met vriendelijke groet,
Wybren.
Wybren.
Bingo Wybren. Maak maar bekend waarom jij aan G.......n dacht en een nieuwe plaat 

- Marie Christina
Huh?
Herken ik dan voor de tweede keer een plaat niet die ik beter dan mijn spiegelbeeld zou moeten kennen?
Herken ik dan voor de tweede keer een plaat niet die ik beter dan mijn spiegelbeeld zou moeten kennen?
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Menno, niet aan jezelf twijfelen hoor! Het is geen Groningen stad, er zijn meer plaatsen beginnend met een ‘G’ en eindigend op een ‘n’. Het is niet eens in provincie Groningen, wel provincie Overijssel (op 100 meter afstand van provinciegrens Flevoland).Marie Christina schreef: ↑wo 15 nov 2023 19:50 Huh?