In een heel snelle blik dacht ik aan de Marke, bij Standaardbuiten, maar die is daar niet breed genoeg..
Ergo, ik weet het ff niet.
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Beemer schreef: ↑wo 25 okt 2023 20:49Waarom gemeente of provincie dat steigertje heeft weg gehaald is mij geheel onduidelijk
Vrije ligplaatsen verdwijnen stelselmatig. Onderhoud kan er niet meer af en beheerders zijn bang voor aansprakelijkheid bij schade ingevolge gebrekkig onderhoud. Ook wordt steeds meer, en vrijwel altijd ten onrechte, de veiligheidskaart getrokken. Het landje met 3x24-uursteiger tegenoven het oude Schiphol is vorig jaar ook afgesloten. Steiger is er nog wel, maar verbindingen naar de wal zijn weggehaald. Paar omwonenden (die daar nauwelijks zijn) klaagden over geluids'overlast', (alles heet tegenwoordig overlast) en kregen gelijk van de gemeente. Mensen gunnen elkaar niks meer, vrees ik.
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido
RuudMal schreef: ↑di 31 okt 2023 10:37
tjonge jonge, JInny dat jij dit niet herkend!
Er wordt gesuggereerd dat ik het zou weten....
Ik ga nog eens zoeken..
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
Ik weet niet hoe ik het heb ,maar mijn vermoedens gaan steeds uit naar het Noordzeekanaal.
Ik zit steeds te denken aan vuilstort bij Nauerna,maar daar staan die loodsen niet, ( of nog niet) .
Maar zo te zien moet het daar ergens in de buurt zijn.
Aan het materiaal te zien wat daar op de kade of in de vakken ligt , is het bij een recyclingbedrijf daar in de buurt.
Renewi Westpoort BV, ik heb daar schuin tegenover bij Hilton Vleesverwerking (de vleesverpakkers voor AH) nog eens een blauwe maandag gewerkt...
Probleem is dat ik even weinig verse foto's heb.....
Zeg maar rustig geen.
Doe er nog maar een Ruud
paure nesci schreef: ↑wo 01 nov 2023 19:54
Doet me denken aan Leeuwarden , daar bij de Prinsentuin.
Groet Do
Die bruggen hebben geen bovenbouw.
Daar zit het tegengewicht in een kelder.
Als er een brug is die erop lijkt, dan is het de Woudpoortbrug in Dokkum.
Maar daar mist dan weer het brugwachtershuisje.