Waar is dit seizoen '23-'24
Moderators: sailor wim, frank
Re: Waar is dit seizoen '23-'24
Menno,
Toch wel zorgelijk. Maar het maritieme zit in je hart. En dat is moeilijk loslaten!
Vergeet niet aan jezelf te denken!
Toch wel zorgelijk. Maar het maritieme zit in je hart. En dat is moeilijk loslaten!
Vergeet niet aan jezelf te denken!
Ancora Imparo
ben voorlopig nog ff aan de wal. 2 wkn geleden door mn rug gegaan....
- Marie Christina
Ai, auw.
Beterschap.
Maar dan heb je toch wel ergens een foto?
Beterschap.
Maar dan heb je toch wel ergens een foto?
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
- Marie Christina
Joehoe!
Ed?
Ed?
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
jawel
Jaar of 2 geleden beetje heel druk gehad met de Visarend (kustwachtvaartuig) welke droog stond en er circa 25% van de scheepshuid vervangen moest worden. Ontzettend veel met de telefoon in de hand gelopen ivm foto's en berichten en telefoontjes. na 6 maanden werf kreeg ik een berichtje van iemand en ontplofte ik omdat ik geen moment rust meer had. Heb toen dat ding de hoek in gesmeten en alle piepjes en knorretjes uitgezet, lekker rustig. Ook de laptop moest er aan geloven daar ik weer eens met dat ding een meningsverschil had over zijn functioneren. moet zeggen het bevalt prima, stuk meer rust in mn kop en lees er mijn krantje op als ik daar zin in heb en verder af en toe de laptop op schoot en surf ik even kort op het www.
vwb foto's. Telefoon heb ik dus niet meer dagelijks in mijn handen dus foto's nemen schiet er ook bij in. Dus voel je vrij om zelf een nieuwe raadplaat te plaatsen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen de techniek maar schijt er de balen van een vast gekleefde telefoon in mijn hand te hebben. Liever een biertje of een bakkie pleur

Jaar of 2 geleden beetje heel druk gehad met de Visarend (kustwachtvaartuig) welke droog stond en er circa 25% van de scheepshuid vervangen moest worden. Ontzettend veel met de telefoon in de hand gelopen ivm foto's en berichten en telefoontjes. na 6 maanden werf kreeg ik een berichtje van iemand en ontplofte ik omdat ik geen moment rust meer had. Heb toen dat ding de hoek in gesmeten en alle piepjes en knorretjes uitgezet, lekker rustig. Ook de laptop moest er aan geloven daar ik weer eens met dat ding een meningsverschil had over zijn functioneren. moet zeggen het bevalt prima, stuk meer rust in mn kop en lees er mijn krantje op als ik daar zin in heb en verder af en toe de laptop op schoot en surf ik even kort op het www.
vwb foto's. Telefoon heb ik dus niet meer dagelijks in mijn handen dus foto's nemen schiet er ook bij in. Dus voel je vrij om zelf een nieuwe raadplaat te plaatsen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen de techniek maar schijt er de balen van een vast gekleefde telefoon in mijn hand te hebben. Liever een biertje of een bakkie pleur

- paure nesci
Nou , als Edje t niet doet.....
Succes !
Verstuurd vanaf mijn moto g(8) plus met Tapatalk
Succes !

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) plus met Tapatalk
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
-
- Info: Eigenaren van ms Twei Woiven bj xxxx en ms Twei Woiven sr bj 1946 als TX24
BHS nummer 15401 - Contacteer:
Dat is niet Nederland lijkt mij, wel water zonder vast peil, een riviertje dus.
Ergens Belgenland denk ik
Ergens Belgenland denk ik
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
73, Mirjam & Jinny
73, Mirjam & Jinny
- paure nesci
Nou Jinny, hiermee zit je goedfout !
Geen belgarië!
Geen belgarië!
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
-
- Info: Eigenaren van ms Twei Woiven bj xxxx en ms Twei Woiven sr bj 1946 als TX24
BHS nummer 15401 - Contacteer:
Das duidelijk...
Het komt me volstrekt onbekend voor....
Ik ga zoeken..
Het komt me volstrekt onbekend voor....
Ik ga zoeken..
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
73, Mirjam & Jinny
73, Mirjam & Jinny
- Marie Christina
Hmm.
Getijdenwater.
Rivierengebied of Bieschbos kom ik uit.
Daar heb ik niet genoeg mijlen liggen om mee te kunnen doen.
Tenminste, niet met dit plaatje.
Getijdenwater.
Rivierengebied of Bieschbos kom ik uit.
Daar heb ik niet genoeg mijlen liggen om mee te kunnen doen.
Tenminste, niet met dit plaatje.
Lig je hier aan een wachtsteiger/overnachtingssteiger van een sluis?
Ik vind de bolder op de steiger namelijk nogal fors voor een "jachtje" .
Met vriendelijke groet,
Wybren.
Wybren.
Do,
Lijkt mij een heel mooi passantensteigertje in een doodlopend stukje afgedamde of omgeleide maas.
Ik herken het nog niet
Kan het zijn in het zandgat achter sluis heel en ook bij het plaatsje heel?
Lijkt mij een heel mooi passantensteigertje in een doodlopend stukje afgedamde of omgeleide maas.
Ik herken het nog niet
Kan het zijn in het zandgat achter sluis heel en ook bij het plaatsje heel?
Ancora Imparo
- paure nesci
Het is beslist niet in Heel , en ook geen wachtsteiger bij een sluis.
Groet Do
Groet Do
Effe een analyse van wat ik zie op de foto.
Je ligt in een zijarm/aftakking van de hoofdrivier.
Vanuit je foto punt gezien ,zie je op de achtergrond een overspanning(brug)over de hoofdvaarweg.
Op de achtergrond staan de bomen hoger dan vooraan.
Dus heuvelachtig of een kleine berg, bv de Grebbeberg
Bosrijk gebied.( Overzijde rivier)
Een getijdenrivier is het niet, het water kan er wel hoger komen te staan d.m.v. afvoer vanaf hoger gelegen land.
Eerste ingeving is dan bij mij, ergens langs de Nederrijn, globaal tussen Wageningen en Arnhem.
Met vriendelijke groet,
Wybren.
Wybren.